h93:n vakio Ikarus on HelB 108, joka oli myös eilen linjalla. Vakio-Scalat ovat 1115 ja 1116.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 16.01.2011 kello 12:25. Syy: poistettu lainaus
15.1.2011
Helb 259 / h45
Helb 314 / h45
Helb 412 / h45
La 15.1
v51 / VT 312, 339, 340 ja 354, ei ainuttakaan vakkaria liikenteessä.
14.01.11 Helsinki
HelB 3 (Scania Carrus City L)/h69
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
16.1.2011
Helb 610 / h24
Su 16.1
452,K / VT 179 (Carrus city L)
16.1.2011
Helb 815 / h45
Helb 955 / h45
Helb 1106 / h45
Sunnuntai, 16.1.2011.
HelB 117 / h78 + h98
T: Tuomas Lehti
Rattiriemua-blogini, Facebook-seinäni
Kirjoitan tällä foorumilla yksityishenkilönä enkä minkään yhtiön, yhtymän, yhdistyksen tms. edustajana.
17.1
Wl 25 / 213
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
17.1.2011
Kävipä tsäkä aamulla matkalla töihin. Olin Leppävaarassa menossa Otaniemeen ja pysäkillä oli juuri 512A / NF#186. Totesin sen kuitenkin olevan niin täynnä, että päätin mennä juuri parahiksi pysäkille saapuvalla 550 / NF#694:llä. Hyvä, että menin, sillä jo Maarinsillan pysäkillä NF#186 oli lumisohjossa juntturassa ja sinne se myös jäi sutimaan, kun NF#694 jatkoi sujuvasti matkaa. Ihmettelin tosin ohjaamosta koko matkan ajan kuulunutta herätyskellon piippausta muistuttavaa tasaista hälytysääntä: PIIPPIIP--PIIPPIIP--PIIPPIIP--PIIPPIIP...
EDIT: havaintoja
NF#166 / 512A
NF#172 / 550
Viimeisin muokkaaja ipeniemela; 17.01.2011 kello 09:26. Syy: Havainnot lisätty
17.1
h73 / TLL 4 HSL tilaajaväreissä.
Hehe, minä matkustin samalla yhdistelmällä. Tuo NF 694:n buscom oli säädetty Espoon sisäisille linjoille, eli ei tunnistanut Helsinkiläisiä kausilippuja kun hyppäsin kyytiin Hämeenlinnanväylän pysäkiltä...
Vaihdoin sen jälkeen NF 186:een jossa oikeanpuolinen pyyhkijä roikkui alaspäin, ja auto tuntui muutenkin olevan aika loppuunkulunut.