30.1 su
h39/ HelB 101 (Volvo Carrus City L teli)
h14/ HelB 822 (Alepa-Scala)
510B/ HelB 610 (Scania Scala)
30.1.2011
Helb 725 / h45
30.1 su
h39/ HelB 101 (Volvo Carrus City L teli)
h14/ HelB 822 (Alepa-Scala)
510B/ HelB 610 (Scania Scala)
Sama vaivaa V53:sta, yleensä aina kaksiakselinen ajaa teliauton kiinni ja kun usein kaksiakselisen vuorossa ruuhka-aikana on vielä enemmän ajoaikaa niin se on siinä sitten. Teliauto on varsinkin talvisin hitaampi kuin kaksiakselinen ja usein linja, jossa on sekä telejä että kaksiakselisia niin juuri teliauto on myöhässä.
30.1.
HelB 909 (Scania Scala)/h70
HelB 604 (Volvo 8700LE) /h69
29.1.
HelB 955 / h52
Wade, tuosta allekirjoituksestasi: Olen 16v ja olen osannut kaikki linjat 7-vuotiaasta astiAikataulut on unohtunut, aluksi osasin koko aikataulukirjan ulkoa, kaikki aikataulut ja pysäkit. Sitten muistin vain 90-sarjan ja nyt vain metron, h94:n ja 519:n. Pysäkit on vielä aika hyvässä muistissa mutta aikataulut vaihtuvat liian tiuhaan. Mites muut stadilaiset?
PS. Olen nyt ajatellut aloittaa Vantaan linjojen opettelemisen, kun kerta osaan vasta 60-sarjan. Seutulinjat tiedän suunnilleen.
NF 470 / 550
Kun aamulla matkustin Leppävaarasta Otaniemeen tällä autolla, huomasin etupenkillä istuessani, kuinka kojetaulussa paloi Check-valo ja alla teksti "ajon jatkaminen vaurioittaa SCP-järjestelmää". Mitä tuo sitten tarkoittaakin, jäi mysteeriksi...
SCR-järjestelmän vikailmoitus tarkoittaa, että pakokaasun suodatusjärjestelmä Euro V, jossa tehoaineena Urea, ei toimi oikein. Jokeribusseissa tuo virheilmoitus ei haittaa ajoa, mutta uudemmissa se pudottaisi moottoritehoja niin paljon että käytännössä ajo tulisi keskeyttää.
31.1.2011
Helb 425 / s539
no olen nähnyt tuolla linjalla MAN:nejakin, mutta yleensä noi on sen normaalit mitkä kerroit!