Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 91-105/111

Viestiketju: Kalustopoistot 2011

  1. #91
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    NF 298 ilman buscomeja klovissa (se palanut)
    Kävi nyt syksyllä virossa korjattavana ja buscomit on eilen laitettu takaisin kiinni. Erikoisuutena tässä on nyt takavalot jotka ovat vanhaan tapaan suorakulmaiset

  2. #92
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Nf 172 ja 179 on tietojeni mukaan matkanneet Tallinaan viime viikolla
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  3. #93
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6005

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Nf 172 ja 179 on tietojeni mukaan matkanneet Tallinaan viime viikolla
    Näkyvät olevan myynnissä truckparts.ee:ssä: 172 ja 179.

  4. #94
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6005

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Westendin Linjan entisiä Ikaruksia myynnissä Tip Trailerilla:
    WL 65
    WL 157
    WL 162

  5. #95
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Wl 71 oli röylän hallin pihan perällä. Myös kaksi city l:ää, ex 4 ja joku e94. Wl 25 oli hävinnyt sieltä jonnekin :S Venäjä?
    Wl 25 ajeli äskettäin Turunväylää vastaan Ehkäpä on Blues ajossa tänään kun ajeli lepävaaraan päin sopivaan kellonaikaan WL 215 tosin seisoi viikonloppuna Röylän hallilla
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  6. #96
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6005

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    HelB 71 ja 72 on molemmat poistettu liikenteestä ajoneuvoliikennerekisterin mukaan.

    Myös WL 158 ja WL 64 on poistettu liikenteestä samaisen lähteen mukaan ja viimeisenä omistajana TIP Trailer.

  7. #97
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6005

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Onkohan Westendin Linjan vanha City L 6 poistunut viime vuonna aktiivikäytöstä? Enää sitä ei näkynyt Matinkylän varikolla ja ajoneuvoliikennerekisterin mukaan määräaikaiskatsastuskin on suorittamatta.

    Uudet Crossway LE:t 6 ja 7 kyllä olivat varikolla, vieläkin rekisteröimättöminä.
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 14.01.2012 kello 16:21. Syy: lisäys

  8. #98

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Turku
    Viestejä
    3319

    oletus Vs: Kalustopoistot 2012

    Miksi ihmeessä muuten Nobina 410-412 on poistettu? Jos oikein muistan niin olivat Nobinan 512A:n aikaan sen vakiokalustoa, sen siirryttyä Pohjolalle, ei ole noita näkynyt. Hyvässähän kunnossa nuo silloin vielä olivat, ja olisi vieläkin 7v ja risat käyttöaikaa jäljellä (jos nyt tähän aikaan yöstä osasin oikein laskea), vm on siis 2003.
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 18.03.2012 kello 09:36. Syy: poistettu poistettuun viestiin vastannut osuus, siirretty toiseen ketjuun

  9. #99
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Kalustopoistot 2012

    Siellähän ne nököttää klovin varikolla lumikasassa, ovat kuulemma kalleimpia autoja ylläpitää kun seisovat vähän väliä korjaamolla. Ovat käyttöönotettu 12/2003 joten ovat vasta elinkaaren puolessa välissä. Voisivat kyllä laittaa ne kuntoon ja poistaa vaikka pari niistä hirvityksistä jotka kuuluvat sarjaan 358-364
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 18.03.2012 kello 09:36. Syy: poistettu pitkä lainaus
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  10. #100
    JT
    JT ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen JT avatar
    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    1984

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    #410-412 olivat varmaan epävarmimmat autot Nobinalla loppuvaiheessa. Oli meinaa tosi harvinaista, että 512:lla olisi näkynyt kaikki kolme samalla kertaa. Lisäksi noissa alkupään B12BLE:issä on varsin korkea polttoaineen kulutus, mikä lienee osaltaan vaikuttanut poistoon. Connexillahan oli aikoinaan vähän aikaa pari 2-akselista Volvo B12BLE 8700LE:tä, jotka poistettiin dieselsyöppöyden vuoksi.

  11. #101
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    #410-412 olivat varmaan epävarmimmat autot Nobinalla loppuvaiheessa. Oli meinaa tosi harvinaista, että 512:lla olisi näkynyt kaikki kolme samalla kertaa. Lisäksi noissa alkupään B12BLE:issä on varsin korkea polttoaineen kulutus, mikä lienee osaltaan vaikuttanut poistoon. Connexillahan oli aikoinaan vähän aikaa pari 2-akselista Volvo B12BLE 8700LE:tä, jotka poistettiin dieselsyöppöyden vuoksi.
    Eikös yksi niistä ollut vakiona 731:llä ? Ja Connexilla oli yksi numerolla 200 [lööperiä]ja se oli/ on nykyään Savonlinjan riveissä?[/lööperiä]

    tuo Connex 200 oli siis NEX-394 ja googlen mukaan se olisi nykyään Jakk:lla..
    Viimeisin muokkaaja Nak; 18.03.2012 kello 18:16.
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  12. #102

    Liittynyt
    13.01.2010
    Sijainti
    Espoo, Niipperi
    Viestejä
    337

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    #410-412 olivat varmaan epävarmimmat autot Nobinalla loppuvaiheessa. Oli meinaa tosi harvinaista, että 512:lla olisi näkynyt kaikki kolme samalla kertaa. Lisäksi noissa alkupään B12BLE:issä on varsin korkea polttoaineen kulutus, mikä lienee osaltaan vaikuttanut poistoon. Connexillahan oli aikoinaan vähän aikaa pari 2-akselista Volvo B12BLE 8700LE:tä, jotka poistettiin dieselsyöppöyden vuoksi.
    Nobinalla on kuitenkin yhä ajossa kolme tasan samanlaista Volvoa Jokerilinjalla. Sitä en tosin osaa sanoa, ovatko päivittäin vai ainoastaan ruuhka-aikaan. Mutta kyllä 410-412:kin varmasti kelpaisivat vielä ruuhka- tai vara-autoiksi jonnekin, vaikkapa Lauttasaaren linjoille.

  13. #103
    JT
    JT ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen JT avatar
    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    1984

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut ipeniemela Näytä viesti
    Nobinalla on kuitenkin yhä ajossa kolme tasan samanlaista Volvoa Jokerilinjalla. Sitä en tosin osaa sanoa, ovatko päivittäin vai ainoastaan ruuhka-aikaan. Mutta kyllä 410-412:kin varmasti kelpaisivat vielä ruuhka- tai vara-autoiksi jonnekin, vaikkapa Lauttasaaren linjoille.
    Tainnut kyseisten Jokeri-Volvojen alkuperäinen liikennöitsijä pitää hieman parempaa huolta niistä alkuvuosina. Näillähän kuuluisi ajaa nykyään vain 550:n lyhyitä ruuhkapätkiä aamuin iltapäivisin arkipäivinä. Jotain 2000-luvun puolenvälin Volvoista kertonee myös se, että esim. Pohjolan Liikenne on käyttänyt teli-Volvoja #807-812 jo pitkään pelkissä ruuhkavuoroissa kun taas saman ikäiset teli-Scalat #801-806 ovat tahkoneet pitkiä kokopäivävuoroja vaikka kalustojen ominaisuudet (päästötasot yms) ovat samat.

  14. #104
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6005

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    8.9.

    HelB 9905 / h57
    Tämä taitaa olla yksiä viimeisiä havaintoja HelB 9905:stä. Viime syyskuun jälkeen sitä ei ole enää näkynyt linjalla ja ajoneuvoliikennerekisterin mukaan se on sekä poistettu liikenteestä että rekisteriin merkitty omistaja (HelB-Fleet Oy) on ilmoittanut myyneensä ajoneuvon.

  15. #105
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1660

    oletus Vs: Kalustopoistot 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    Jotain 2000-luvun puolenvälin Volvoista kertonee myös se, että esim. Pohjolan Liikenne on käyttänyt teli-Volvoja #807-812 jo pitkään pelkissä ruuhkavuoroissa kun taas saman ikäiset teli-Scalat #801-806 ovat tahkoneet pitkiä kokopäivävuoroja vaikka kalustojen ominaisuudet (päästötasot yms) ovat samat.
    Oliskohan tässä kuitenkin syynä se että nuo volvot kuluttavat naftaa ihan luokattoman paljon? Muutenhan ne ovat varsin erinomaisia kuljettimia.
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

Vastaavia viestiketjuja

  1. TKL kalustopoistot 2008
    kirjoittanut killerpop foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 49
    Viimeisin viesti: 02.09.2012, 22:12
  2. Kalustopoistot 2011
    kirjoittanut Eppu foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 12
    Viimeisin viesti: 11.12.2011, 23:37
  3. Kalustopoistot 2010
    kirjoittanut Tonttu18 foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 116
    Viimeisin viesti: 16.08.2011, 10:46
  4. Kalustopoistot 2009
    kirjoittanut jtm foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 62
    Viimeisin viesti: 16.06.2011, 09:04
  5. Kalustopoistot 2010
    kirjoittanut jtm foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 11
    Viimeisin viesti: 06.10.2010, 00:12

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •