Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 16-30/37

Viestiketju: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

  1. #16
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1319

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut aki Näytä viesti
    Vuosaaressa tuo 90 muutos tuntuu kyllä älyttömältä, Vuosaari(M)-Kallvikintie pääsee jo nyt 78:lla ruuhka-aikaan 8min välein, päivällä, illalla ja vkl. 20min välein.
    Linjan 90 liikenne Kallvikintielle todennäköisesti loppuukin muutaman vuoden päästä, kun Jokeri 2 korvaa 78:n. Vuosaaren bussilinjoilta vähenee liikennöintisuunnitelmassa esitettyjen muutosten myötä kesäliikenteestä jo 3 - 4 bussia. Jos linja 78 ajettaisiin teleillä, riittäisi Kallvikintielle talviliikenteessä todennäköisesti pelkkä 78 ainakin ruuhka-aikaan. Jokeri 2:lle tullee teli- tai nivelbusseja.

  2. #17
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Sijainti
    Porvoo
    Viestejä
    2797

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    • 611:n N-vuorot muuttuvat perusreitille Simonsiltaan
    Hyvä, selkeyttää linjaa 611 ja parantaa Simonsillan joukkoliikennetarjontaa sunnuntaisin.

    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    • linjoilla 731 ja 738 tutkitaan mahdollisuutta siirtää osa ruuhka-ajan vuoroista Kalasatamaan
    Ajaisivatko reittiä: ... - Kustaa Vaasan tie - Hämeentie - Hermannin rantatie - Työpajankatu - Vanha talvitie - Verkkosaarenkatu - Hermannin rantatie - ...? Ja tulisiko noiden 731:n ja 738:n päätepysäkiksi h56:n (Työpajankadulla) vai 505:n (Verkkosaarenkadulla) päätepysäkki?
    Vai kenties edesmenneen h50:n päätepysäkki Kyläsaarenkadulla?

  3. #18

    Liittynyt
    06.07.2010
    Viestejä
    232

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    Vantaa
    • 53 siirtyy kulkemaan Malminiityssä Koivukyläntien ja Leinikkitien sijasta Talvikkitietä Koivukylänväylälle. Uudet K-vuorot kulkevat Hiekkaharjussa Tarhurintien kautta (toteutetaan jo kesällä)
    Toivottavasti ajoaikoja ei lyhennetä, autot tuntuvat olevan jatkuvasti myöhässä.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut JT Näytä viesti
    Seutulinjat
    • 611:n N-vuorot muuttuvat perusreitille Simonsiltaan
    Siis eivät aja enää iltaisin ja viikonloppuna Päiväkumpuun? Millä sieltä sitten pääsee sunnuntaisin Koiviksen asemalle (tai ylipäätään muualle kuin Helsinkiin (734))? 77 ei kulje viikonloppuisin, 973 ei kulje sunnuntaisin...?

  4. #19
    Resiina avatar
    Liittynyt
    04.07.2005
    Sijainti
    Kerava
    Viestejä
    896

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Miccoz Näytä viesti
    Toivottavasti ajoaikoja ei lyhennetä, autot tuntuvat olevan jatkuvasti myöhässä.

    Siis eivät aja enää iltaisin ja viikonloppuna Päiväkumpuun? Millä sieltä sitten pääsee sunnuntaisin Koiviksen asemalle (tai ylipäätään muualle kuin Helsinkiin (734))? 77 ei kulje viikonloppuisin, 973 ei kulje sunnuntaisin...?
    Siis se ei kulje nyt sunnuntaisin, mutta syysliikenteen alusta alkaen kulkee myöskin sunnuntaisin.

  5. #20

    Liittynyt
    06.07.2010
    Viestejä
    232

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Resiina Näytä viesti
    Siis se ei kulje nyt sunnuntaisin, mutta syysliikenteen alusta alkaen kulkee myöskin sunnuntaisin.
    Asia selvä. Mistä tämän tiedon ongit?

  6. #21
    Resiina avatar
    Liittynyt
    04.07.2005
    Sijainti
    Kerava
    Viestejä
    896

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Miccoz Näytä viesti
    Asia selvä. Mistä tämän tiedon ongit?
    Liikennesuunnitelman sivut 42 ja 45 http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsl...63-3-35242.PDF

  7. #22

    Liittynyt
    06.07.2010
    Viestejä
    232

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Resiina Näytä viesti
    Liikennesuunnitelman sivut 42 ja 45 http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsl...63-3-35242.PDF
    Kiitos, pitänee ottaa silmä käteen ja katsoa tarkemmin ensikerralla.

  8. #23
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Mietin tuossa noita h20N ja h21V muutoksia ja en voi kun ihmetellä tätä rahan hassausta. 21V kulkee iltaisin lähes tyhjänä eikä 20/N tee poikkeusta asiassa. Turhaa siis ainakin teleillä ajaa.

    Miksei siis 21V lopeta liikennöintiä n. 18 aikaan ja 20N jatka sitten siitä eteenpäin, kun kerran muutenkin siirtyy postikadulle.? Viikonloppuisin riittäisi hyvin pelkkä 20N
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  9. #24

    Liittynyt
    08.07.2007
    Viestejä
    959

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Mietin tuossa noita h20N ja h21V muutoksia ja en voi kun ihmetellä tätä rahan hassausta. 21V kulkee iltaisin lähes tyhjänä eikä 20/N tee poikkeusta asiassa. Turhaa siis ainakin teleillä ajaa.
    Samaa ihmettelen minäkin! Lauttasaareen/ Lauttasaaren kautta kulkee ihan riittävästi linjoja, eikä kävelymatka Kamppiin ole kovin pitkä.

  10. #25
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Sijainti
    Porvoo
    Viestejä
    2797

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Tässäpä tuo liikennöintisuunnitelma pdf-tiedostona.

  11. #26
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Sijainti
    Porvoo
    Viestejä
    2797

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut wade Näytä viesti
    Nimenomaan, 90K:n tunnukseksi sopisi paljon paremmin 90A (koska kiertää myötäpäivään). Vuosaaren sataman linjoilla todella pitäisi saada käyttöön joku oma numero, jolloin 90B olisi xx, 90BK olisi xxK ja 90A olisi xxN. 99:ä ei varmaan voi käyttää koska kyseistä numeroa tullaan käyttämään vielä muutamaan kertaan metroa korvaavien linjojen numeroina.
    Mutta 90-sarjasta ei ole vapaana kuin tuo 99.

  12. #27
    Knightrider avatar
    Liittynyt
    07.03.2009
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1403

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    Mutta 90-sarjasta ei ole vapaana kuin tuo 99.
    Onhan se ennnenkin ollut käytössä, miksei palautettaisi takaisin vaikka Aurinkolahden tunnukseksi (00990 Hki).

    Metroa korvaava linja voisi olla vaikka M tai 16X tai linjan 90A päivälähtöjä. 90A:sta voi vaihtaa kaikkiin liityntälinjoihin paitsi 94A/B/V.

  13. #28

    Liittynyt
    07.09.2009
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    406

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    Mutta 90-sarjasta ei ole vapaana kuin tuo 99.
    No sehän tässä onkin ongelmana. Toisaalta jos 90 (Vuosaari - Kallvikintie) kuitenkin lakkautetaan, kun Jokeri 2 aloittaa, niin, voisihan numerointia muuttaa jo nyt valmiiksi hieman siihen suuntaan, miltä se näyttäisi Jokeri 2:n aloittaessa:

    • 90B -> 90
    • 90BK -> 90B
    • 90K -> 90A(urinkolahti myötäpäivään)
    • 90A -> 90N
    • 90 -> 90K(allvikintie)
    • 90N... Tarvitaanko sitä? Periaatteessa nykyinen 90A voisi kiertää Aurinkolahdesta ja ajaa 96N:n reittiä Itäkeskuksessa, 96N voisi jättää Aurinkolahden ajamatta (eikö sinne pysty hyvin kävelemään Vuosaaren metroasemalta silloin kun nykyinen 90A ei kulkisi?) ja kiertää Länsi-Herttoniemen kautta nykyisen 90N:n reittiä. Vuosaaressa reitti olisi joko ...Valkopaadentie - Porslahdentie - Niinisaarentie - Kallvikintie - Valkopaadentie... tai ...Valkopaadentie - Kallvikintie - Niinisaarentie - Porslahdentie - Valkopaadentie...

  14. #29

    Liittynyt
    17.08.2010
    Viestejä
    735

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut wade Näytä viesti
    No sehän tässä onkin ongelmana. Toisaalta jos 90 (Vuosaari - Kallvikintie) kuitenkin lakkautetaan, kun Jokeri 2 aloittaa, niin, voisihan numerointia muuttaa jo nyt valmiiksi hieman siihen suuntaan, miltä se näyttäisi Jokeri 2:n aloittaessa:

    • 90B -> 90
    • 90BK -> 90B
    • 90K -> 90A(urinkolahti myötäpäivään)
    • 90A -> 90N
    • 90 -> 90K(allvikintie)
    • 90N... Tarvitaanko sitä? Periaatteessa nykyinen 90A voisi kiertää Aurinkolahdesta ja ajaa 96N:n reittiä Itäkeskuksessa, 96N voisi jättää Aurinkolahden ajamatta (eikö sinne pysty hyvin kävelemään Vuosaaren metroasemalta silloin kun nykyinen 90A ei kulkisi?) ja kiertää Länsi-Herttoniemen kautta nykyisen 90N:n reittiä. Vuosaaressa reitti olisi joko ...Valkopaadentie - Porslahdentie - Niinisaarentie - Kallvikintie - Valkopaadentie... tai ...Valkopaadentie - Kallvikintie - Niinisaarentie - Porslahdentie - Valkopaadentie...
    Kuulin, että Jokeri 2 aloittaisi vasta syksyllä 2014, pitääkö tieto paikkaansa?

  15. #30

    Liittynyt
    17.08.2010
    Viestejä
    735

    oletus Vs: Liikennöintisuunnitelma 2011-2012

    Mielestäni olisi ollut järkevämpää jatkaa H73 Tikkurilan asemalle kuin tämä H77A

Vastaavia viestiketjuja

  1. Uudet bussit, vuodenvaihde 2011/2012
    kirjoittanut chauffer foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 121
    Viimeisin viesti: 02.03.2013, 02:44
  2. Helsingin seudun lähijunaliikenne 2012
    kirjoittanut aki foorumissa Junat
    Vastauksia: 3
    Viimeisin viesti: 26.04.2011, 19:52
  3. Vakiovuoroliikenne Pirkanmaalla 2011-2012
    kirjoittanut deepthroat foorumissa Kauko- ja tilausliikenne
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 19.03.2011, 22:48
  4. VR 150 vuotta (1862-2012) ideointia
    kirjoittanut Lari Nylund foorumissa Junat
    Vastauksia: 34
    Viimeisin viesti: 17.03.2008, 00:33
  5. HKL:n tavoitteet vuodelle 2012
    kirjoittanut JE foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 18.09.2005, 19:08

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •