Havaintoja HSL-alueelta - helmikuu 2011

NF #475 hätävilkut päällä Maarinsillan pysäkillä Kehä I länteenpäin menevällä puolella aamulla klo 7:25.
 
23.2

Helb 943 / e52

WL 25 / 213
WL 106 / 213

Onko kellään havaintoja NF 446:ta (Scala), itse en ole nähnyt sitä vuodenvaihteen jälkeen (=h15 sopimuksen loppu)?
 
22.2.11

TLL 19/h73
TLL 3 /h73
VT467/v53
VT553/v57
VT557/452
NF 17/613
Helb 40/h51
Helb 9915/h54
_________________________________
23.2.11

Helb 9710/510
Helb 412 /v35
VT 469/v55
VT 91/v52
VT 409/v87
NF 331/v72
 
23.2

Onko kellään havaintoja NF 446:ta (Scala), itse en ole nähnyt sitä vuodenvaihteen jälkeen (=h15 sopimuksen loppu)?

Siitä en tiedä, mutta tämä ko. auton moottori ei kuulostanut aivan terveeltä kun kaksi kertaa jouduin matkustamaan sillä, ja tärisi vielä kovan äänen lisäksi. Näin huonolla Scalalla en ole ikinä matkustanut...
 
Onko kellään havaintoja NF 446:ta (Scala), itse en ole nähnyt sitä vuodenvaihteen jälkeen (=h15 sopimuksen loppu)?

Olen nähnyt usein h77A:lla, eli ihan liikenteessä vuodenvaihteen jälkeenkin.

To 24.2.11

HelB 9707 / 539
VT 423 / v52
VT 570 / 734

VT 169 (teli-Ikarus) seisoi hätävilkut päällä Asolanväylän pysäkillä "Sairaalakatu" (Koivukylän suuntaan) klo 8. jälkeen, liekö ollut v53:lla, sieltä ainakin oli peruttu kaksi lähtöä aamulla.
 
Ei tainnut muuten muistaakseni olla kovin pitkä elinkaari tuolla linjalla, oliko edes kahta vuotta olemassa? :D Taidettiin lakkauttaa 2005 kesällä.

Siis liikkuiko 548 Malminkartanossa? Samalla sivulla olis myös Ex. STA. 239 ja se oli linja 54B Malminkartanossa :biggrin:
 
Tammelund 39 (Säffle-daami) havaittu Ruskeasuon varikolla.
Tiettävästi käytetään varaosiksi.
eikun varmasti :biggrin: luovuttaa mm. teliakselinsa helb 213:lle joka seisoo nyt pihassa ilman teliä :eek:

---------- Viesti lisätty kello 15:36 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:29 ----------

Siis liikkuiko 548 Malminkartanossa? Samalla sivulla olis myös Ex. STA. 239 ja se oli linja 54B Malminkartanossa :biggrin:
Malminkartano-Kaivoksela. Ja tuossa 239:ssä ei vaan ole osattu kilvittää oikein eli aloitettu toisesta numerosta 5:lla ja kirjain osassa ei sitä kasia ole niin B aika lähellä... veikkaan :biggrin:
 
eikun varmasti :biggrin: luovuttaa mm. teliakselinsa helb 213:lle joka seisoo nyt pihassa ilman teliä :eek:

Eikös se TLL 39 kannattaisi laittaa ennemmin ajoon, jos siinä kerran on jo teli valmiiksi kiinni ja käyttää se 213 osiksi :biggrin: TLL:llä oli ilmeisesti säfflet ihan toimivia, johtuen joistain muutoksista, joita Volvolla tehtiin?

25.2

VT 414 / 633
VT 422 / 738K, tässä oli vielä "Concordia > Bus" tekstitarrat kyljissä, on tullut ilmeiseen hätään, kun suoraan laitettu ajoon :eek:

NF 22 / 512A
NF 307 / h21V
 
Eikös se TLL 39 kannattaisi laittaa ennemmin ajoon, jos siinä kerran on jo teli valmiiksi kiinni ja käyttää se 213 osiksi :biggrin: TLL:llä oli ilmeisesti säfflet ihan toimivia, johtuen joistain muutoksista, joita Volvolla tehtiin?
Ja mitähän nuo muutokset mahtoi olla? Kyllä nuo ihan toimivia on kaikki olleet millä minäkin Helbillä olen ajanut...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ja mitähän nuo muutokset mahtoi olla? Kyllä nuo ihan toimivia on kaikki olleet millä minäkin Helbillä olen ajanut...

Kuuleman mukaan alennettiin moottorin tehoa hieman ja jotain muutoksia aina niin luotettavaan Thoreb väyläsähköjärjestelmään. Siis Kaivokselassa, kun olivat palautettu Volvolle. Nimim. Eri käsitys Säffleistä, vuodet 2005-2009 Helbillä..
 
Takaisin
Ylös