Havaintoja HSL-alueelta - maaliskuu 2011

Linkittämässäsi kuvassa kyllä, mutta toisen lähteen kuvassa (omakaupunki.fi) näkyy vallan muu bussi. Ilmeisesti ko. Ikarus oli pysäköity palaneen linja-auton perään.

Jälleen yksi Volvo B10BLE-alustainen bussi palanut:( Taitaa mennä lunariin, kyseessä joku HelBin 98-teli. Oliskohan vrk-huollossa parantamisen varaa kun näitä paloja sattuu niin usein? Klovin ja Ruhan vrk-huollonhan hoitaa sama lafka. Viimeksi palanut VT 361 oli kaiketi Klovin autoja.
 
Jälleen yksi Volvo B10BLE-alustainen bussi palanut:( Taitaa mennä lunariin, kyseessä joku HelBin 98-teli. Oliskohan vrk-huollossa parantamisen varaa kun näitä paloja sattuu niin usein? Klovin ja Ruhan vrk-huollonhan hoitaa sama lafka. Viimeksi palanut VT 361 oli kaiketi Klovin autoja.

Eikös Klovi ole Nobinan varikko? ;) Miten siellä voi olla Veolian busseja?
 
Tuo linkissäsi näkyvä teli Ikarus on Nobinan auto joka pysähtyi auttamaan(siis sen kuljettaja) Helb 9810:n sammutuksessa... Kone huone paloi, ei ehtinyt levitä sisälle...

---------- Viesti lisätty kello 15:06 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:00 ----------

Jälleen yksi Volvo B10BLE-alustainen bussi palanut:( Taitaa mennä lunariin, kyseessä joku HelBin 98-teli. Oliskohan vrk-huollossa parantamisen varaa kun näitä paloja sattuu niin usein? Klovin ja Ruhan vrk-huollonhan hoitaa sama lafka. Viimeksi palanut VT 361 oli kaiketi Klovin autoja.
Miten bussipalo liittyy vrk-huoltoon? :eek:Ei siellä tarkisteta esim. sähkölaitteita, eikä pestä konehuonetta. Tankataan, katsotaan nesteet ja lakaistaan lattiat ja ajetaan harjoista läpi...
 
Miten bussipalo liittyy vrk-huoltoon? :eek:Ei siellä tarkisteta esim. sähkölaitteita, eikä pestä konehuonetta. Tankataan, katsotaan nesteet ja lakaistaan lattiat ja ajetaan harjoista läpi...

Ainakin vielä viime vuoden puolella Ruhassa sama yhtiö hoiti sekä tankkaukset, että sisä- ja moottoripesut. Voi tienkin olla että tilanne on sen jälkeen muuttunut. Sähkölaitteita siellä toki ei tarkasteta.
 
Uskaltaako B10B LE:llä enään matkustaakaan kun niitä palaa koko ajan :biggrin:
 
Uskaltaako B10B LE:llä enään matkustaakaan kun niitä palaa koko ajan
Varmaan kaikki linjaautot ovat turvallisia, MUTTA kun ikääntyy nyös kaikki sähköjohdot, varsinkin läpivientien kohdalla ovat kovilla. Vuosia on kori/alustaavalmistajat ostanneet, ns halvalla tehdyt kaapelit jotka ei välttämättä sovellu pohjoismaisiin olosuhteisiin. Sama koskee myös henkilöautoja. Osta hyvä halvalla :smile:.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
11.3

VT 334 hätävilkut päällä Kumpulan Kampuksen pysäkillä klo 18.

PL 739 hinattiin Herttoniemestä klo 17.30.

h83/ PL 856 (Scania Omnicity)
 
Takaisin
Ylös