Pe 11.3.
HelB 809 / h68X
10.3.11
Helb 62 / h39
Helb 64 / h39
Helb 9945 / h45
Pe 11.3.
HelB 809 / h68X
11.03.11 Espoo
HelB 9931 (Volvo 7000)/e23
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
Iltalehti: bussi syttyi tuleen espoossa
teli-ikarus näyttää olevan
Linkittämässäsi kuvassa kyllä, mutta toisen lähteen kuvassa (omakaupunki.fi) näkyy vallan muu bussi. Ilmeisesti ko. Ikarus oli pysäköity palaneen linja-auton perään.
Jälleen yksi Volvo B10BLE-alustainen bussi palanutTaitaa mennä lunariin, kyseessä joku HelBin 98-teli. Oliskohan vrk-huollossa parantamisen varaa kun näitä paloja sattuu niin usein? Klovin ja Ruhan vrk-huollonhan hoitaa sama lafka. Viimeksi palanut VT 361 oli kaiketi Klovin autoja.
Tuo linkissäsi näkyvä teli Ikarus on Nobinan auto joka pysähtyi auttamaan(siis sen kuljettaja) Helb 9810:n sammutuksessa... Kone huone paloi, ei ehtinyt levitä sisälle...
---------- Viesti lisätty kello 15:06 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:00 ----------
Miten bussipalo liittyy vrk-huoltoon?Ei siellä tarkisteta esim. sähkölaitteita, eikä pestä konehuonetta. Tankataan, katsotaan nesteet ja lakaistaan lattiat ja ajetaan harjoista läpi...
Uskaltaako B10B LE:llä enään matkustaakaan kun niitä palaa koko ajan![]()
Varmaan kaikki linjaautot ovat turvallisia, MUTTA kun ikääntyy nyös kaikki sähköjohdot, varsinkin läpivientien kohdalla ovat kovilla. Vuosia on kori/alustaavalmistajat ostanneet, ns halvalla tehdyt kaapelit jotka ei välttämättä sovellu pohjoismaisiin olosuhteisiin. Sama koskee myös henkilöautoja. Osta hyvä halvalla.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 11.03.2011 kello 16:55. Syy: korjattu lainaus
11.3
VT 334 hätävilkut päällä Kumpulan Kampuksen pysäkillä klo 18.
PL 739 hinattiin Herttoniemestä klo 17.30.
h83/ PL 856 (Scania Omnicity)
Pe 11.3.
HelB 810 / h71, pitkästä aikaa...