Selkein voittaja tässä kilpailussa oli näköjään Pohjolan liikenne, voitetut linjat 106, 110, 501 ja 510 vaativat yhteensä 31 uutta autoa, Nobina puolusti hyvin odotetusti paikkaansa Pohjois-Espoon linjoilla ja Hakunilan seutulinjoilla, uutta liikennettä nobinalle tuli myös kaikenkaikkiaan enemmän vaikka hävisikin linjat 106 ja 110. häviäjä tällä kertaa oli WL joka menetti linjat 158, 160 ja 501. Kun katsoin noita pisteytyksiä Pohjois-Espoon linjojen osalta niin VT ja Nobina olivat tasoissa kalustopisteiden suhteen mutta hinnassa VT hävisi selvästi Nobinalle, eli nobina hallitsee edelleenkin kaluston kierrätyksen veoliaa paremmin. Mitäköhän veolia nyt sillä Koskelon varikollaan tekee kun ei sitä uutta liikennettä ensi vuoden Elokuussa tulekaan?