Hki 21.4.11
H56/HelB 407 Ikaruksessa oli pistematriisilinjakilvet eikä LCD-kilvet
21.4.11
h45 / helb 221 (Volvo 8500LE -teli)
h45 / helb 9938 (Ikarus E94)
22.4.11
Helb 610 / h41
Helb 611 / h41
Helb 612 / h24
Helb 617 / h45
Helb 908 / h45
Helb 911 / h45
Helb 933 / h45
22.4.
NF 749 ja 751 (Volvo 8500LE) /s741
NF 750 (Volvo 8500LE) /s742
22.-23.4. yö
NF 358 / h04N
NF 359 / h05N
23.4.11
Helb 35 / h45
Helb 426 / h45
Helb 501 / h41
Helb 502 / h41
Helb 617 / h45
Helb 956 / 363A
Helb 957 / h41
---------- Viesti lisätty 24.4.2011 kello 1:09 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu 23.4.2011 kello 19:39 ----------
24.4.11
Helb 124 / h39(A)
23.-24.4. yö
NF 362 / h05N
23.4.
HelB 933 / h53
24.4.11
Helb 102 / h39
Helb 501 / h41
Helb 502 / h41
Helb 617 / h45
Helb 708 / h45
Helb 934 / h45
Helb 726 / 345
24.4.2011
HelB 1003 / h20
24.-25.4. ilta/yö
HelB 1005 / h20N
PL 840 / h40
PL 806 / 700N
25.4.11
Helb 501 / h41
Helb 502 / h41
Helb 617 / h45
Helb 725 / 345
Helb 931 / h45
Helb 957 / h41
Helb 1006 / h45
25.-26.4. yö
NF 763 oli parkissa pysäkillä "Maunula" keskustaan päin vielä kello 1.00, ovista oli ilmeisesti ilmat pihalla ja kuski yritti saada ovet käsivoimin niin hyvin kiinni kuin mahdollista ja lähti sitten huristelemaan noin kello 1.05 alle 30 km/h vauhtia pois.Alunperin kirjoittanut HSL Poikkeusinfo