Ke 6.4.
PL 810 / h64
6.4.11
Helb 9938 / h45
Helb 8 / h45
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 06.04.2011 kello 21:43. Syy: HelB 4 -> HelB 8
Ke 6.4.
PL 810 / h64
6.4.
NF 421 (Volvo Carrus City L) /76A, auton #759 tilalla (Volvo 8500LE)
Viimeisin muokkaaja zige94; 06.04.2011 kello 17:04.
6.4
v50 / ESLL 708 ja 709, auton 709 matkustamossa oli kuljettajanpuoleisen seinän kolmen ison ikkunaruudun reunat teipattu kauttaaltaan harmaalla eristysteipillä, onkohan tuo ESLL:n tapa korjata vuotavia ikkunoita![]()
6.4. iltaruuhka
HelB 114 / h78, h90B
HelB 117 / h68
NF 19 / h11
NF 20 / h95
NF 135 / h95
NF 348 / h66A
NF 477 / h62
NF 9 kävi myös pyörimässä Itäkeskuksen terminaalissa, etukilvessä "0"
6.4.2011
Nobina 331 / h65A
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 06.04.2011 kello 21:45. Syy: viestin muotoilu
7.4.
NF 433 (Volvo Carrus City L) /h77A, ruuhka-ajan ulkopuolella
7.4.11
h93/HelB 114
Nuo Nobinan 400-sarjan Volvot on ihan vaan Volvo City L - mallia, johtuen siitä kun Volvo osti Carruksen tehtaan ja Carrus-nimi poistettiin samalla mallinimistä. Samalla ne menikin sit huonompaan suuntaan, ei monissakaan Carrus-Volvoissa heijannut tyhjäkäynti samalla mallilla kuin noissa, toki on koneetkin erillaiset mutta että piti taas vanhat ja hyvät vaihtaa siinäkin kohtaa uusiin ja huonompiin...
7.4.11
NoF 8 / 121A
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 07.04.2011 kello 21:23. Syy: epätarkka havainto pois
Suomenojalla on kiva olla, ei huolet paina, ei rasitu polla...
7.4
v52 / VT 91 (HSL-lentokenttäväritys)
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 07.04.2011 kello 21:24. Syy: muokattu lainattua viestiä ja vastausta siltä osin
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
No oliskohan sen takia kun Volvo siirtyi 2006/2007 valmistamaan Volvo 8700 b7rle mallia... joissa myöskin on ollut jo mitä ihmeellisimpiä vikoja. Tänäänkin esimerkiks mulla hävis 942 autosta vaihteet länsiväylällä. Onneks oli hanasaaren pysäkki edessä, pysähdys siihen ja sammuksiin ja uudestaan käyntiin, ja toimikin sitten ainakin loppuaamun ihan hyvin...
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 07.04.2011 kello 21:24. Syy: poistettu osa viestistä
Suomenojalla on kiva olla, ei huolet paina, ei rasitu polla...
7.4. iltaruuhka
NF 348 / 740
NF 400 / h65A
Monta WL:n bussillista ihmisiä tuli tilausajobusseilla iltapäivällä Kansallisteatterille, itse sain ylös numerot 4, 8, 30 ja 96.
Olisikohan sama ollut juuri äsken HelB 704:ssä (Volvo 8700LE) kun sammui yhtäkkiä kokonaan Viikissä juuri moottoritieltä tulleena siihen sillan alla olevalle pysäkille. 74:ssa takaanta itse tulossa, katsoin kun bussi yhtäkkiä pimeni kokonaan, ei mitään valoa missään. Minuutin oli siinä pimeänä, sitten syttyi matkustamoon valot ja vähän sen jälkeen moottori käyntiin, mutta siinä vielä seisoi, kunnes 74n kuljettaja kyllästyi odottamaan ja lähti peruuttamaan että pääsisi pois siitä. En kyllä nähnyt sen lähtevän mihinkään siitä. Ainakin 2-3minuuttia jäi siihen seisomaan.