HSL:n alustava taloussuunnitelma 2012 - 2014

Vantaan osalta V36 loppuu syksyn 2012 alkaessa, ymmärrettävä ratkaisu vähäisten käyttäjämäärien takia. Korson suunnalla linjat V73 ja V75 voisi yhdistää hieman reittejä muuttaen ja samalla voisi aloittaa liikenteen myös sunnuntaina. Myös linjalla V77 on melko alhaiset käyttäjämäärät ja sen korvaamista esim. jonkun toisen linjan reittejä muuttamalla voisi harkita. H74 jatkaminen Porttipuistoon linjatunnuksella 714 kuullostaa järkevältä kun linjaan tulee paljon uusia käyttömahdollisuuksia ja reittiä ei edes tarvitse jatkaa kovinkaan paljon. Espoon suunnan yölinjat 110N, 130N, 140N, 210N ja 220N muuttuvat "normaalien" linjojen N-versioiksi, menevät vissiin suoraan ilman kilpailutusta sille liikennöitsijälle, joka ajaa kyseistä linjaa silloin.
 
Vantaan osalta V36 loppuu syksyn 2012 alkaessa, ymmärrettävä ratkaisu vähäisten käyttäjämäärien takia.

Mistä löysit tuon tiedon, ei sitä ainakaan tuossa alkuperäisessä taloussuunnitelmassa mainittu? Tuo 36:n vaskipellon kierros korvattaneen sitten linjalla v30, Petakseen varmasti riittää pienkalustolinja 2:n pisto ja linja 37.

---------- Viesti lisätty kello 21:01 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 20:52 ----------

Itse itselleni vastaten: tuo v36:n lakkautus on näköjään lisätty taloussuunnitelman päivitettyyn versioon, Kesäliikenteen alusta näköjään lopetetaan toinen kannattamaton linja 532, sinänsä huvittavaa että ensin linjan ajo-aikoja laajennetaan ja heti tämän jälkeen linja päätetään lakkauttaa!
 
Takaisin
Ylös