Havaintoja HSL-alueelta - syyskuu 2011

Kuljettajahan ei varsinaisesti ole asentaja. Silti kuljettajat pystyvät jotain joskus rajallisesti tekemään ilman työkaluja. Tuossa tilanteessa on ovi väljistynyt jostain sellaisesta paikasta, johon kuljettaja ei ole voinut tehdä aikataulu/metrolehti korjausta :)

Ja ei kuljettaja jatkaisi matkaa jos siitä suuri vaara matkustajille aiheutuisi. Itse olin kerran jonkun HelB:n sta-värisen Ikarus E94:n kyydissä, ja siinä ovien väliin ja vähän suurempi rako, mutta kun ovet eivät auenneet siitä kuitenkaan enempään totesi kuljettaja vain ettei se ole niin suuri rako että siitä kukaan ihminen pystyisi luiskahtamaan ulos, ja ovethan meni loppuun saakka jos ne vain työnsi, kuljettaja sanoi tästäkin että jos se häiritsee nii voi ihan vapaasti aina työntää ovet loppuun saakka kiinni.
 
Ke 14.9. Espoo

HelB #1126 / 23N
HelB #1204 / 22
NF #61 / 24
NF #106 / 26
 
Miksi 520:n vakio-Ikaruksessa ei ollut matkalaukkutelineitä? Eikö niitä muka ole vaadittu, vaikka linjan reitti vaihdettiin jo joku aika sitten kulkemaan matkustajaterminaaleille?
 
Miksi 520:n vakio-Ikaruksessa ei ollut matkalaukkutelineitä? Eikö niitä muka ole vaadittu, vaikka linjan reitti vaihdettiin jo joku aika sitten kulkemaan matkustajaterminaaleille?
Matkalaukkutelineet vaatimuksena vain linjan 615/T/TK/V/VK autoissa. Ja samoin lentokenttä väritys Hsl. autoissa(siis lentokoneen kuva) vaaditaan/saa olla vain lentokenttälinjojen autoissa. Helbillä 415/451:n autoista otettiin/otetaan jo teipatut koneen kuvat pois jotta niillä saadaan ajaa viikonloppuisin muita linjoja... Hsl meinasi että noita uusia autoja pitäisi seisottaa vkl. kun 415/451 eivät liikennöi viikonloppuisin... :lol:
 
15.9

v43 / NF 405
v52 / VT 157
v54 / VT 512
v50 / ESLL 700 oli hinurin perässä Tikkurilantiellä klo 17.20 aikaan, ilmeisesti tästä syystä linjan v50 lähdöt Myyrmäestä klo 15.51 ja Tikkurilasta klo 16.57 oli peruttu.
 
Takaisin
Ylös