Yksi detalji, missä saataneen nopeastikin synergiaa Keravan linjojen kanssa on Söderkulla - Nikkilä - Kerava reittiä ajava 950. Kyseisen linjan kesäliikenne on nykyään ELY:n ostoa ja sopimus päättyy muistaakseni 2012 syksyllä. Tänä syksynä alkanut iltaliikenne on Sipoon kunnan ostamaa. Talvi-arkipäivien liikenne on Porvoon Liikenteen siirtymäkauden sopimuksilla ajamaa. Oman sekoituksensa asiaan tuo kyllä se, että osa Kerava - Nikkilä vuoroista ajetaankin linjalla 953 eli ne menevät Kerava ja Nikkilän välin nopeampaa Öljytien reittiä pitkin ja jatkavat Söderkullan sijaan Porvooseen Kilpilahden teollisuusalueelle.
Pelkästään se, että 950:llä alkaa kelpaamaan HSL:n liput, mahdollistaa muutoksia Etelä-Kaskelan liikenteessä Keravalla. Aluetta palvelevat nyt linjat 5 ja 9, joista ainakin 5 lähtee asemalta nykyään melkein samalla minuutilla 950 kanssa. Sorsakorven ja Ahjon palvelutason vuoksi ei liene mahdollista karsia vuorojen määrää Keravalla, muttaa ne 5 vuorot, jotka menevät päällekkäin 950 kanssa, voisi muuttaa, 738K vuoroiksi, mikä parantaisi Ahjon ja Jaakkolan palvelutasoa. Tai vaihtoehtoisesti 5 aikataulut voisi muuttaa sellaisiksi, että 950 ja 5 aikataulut on sovitettu eri juniin, mikä parantaisi selvästi Etelä-Kaskelan palvelutasoa. 9 aikataulut taitavat olla niin rajusti naimisissa 8 ja koulujen alkamisaikojen kanssa, että niihin ei ole helppoa tehdä muutoksia.