21.11
HelB:in Volvo 7000 lähti klo 14.35 Ruskeasuon varikolta (linjalle?) vasemman puolen takarengas (takaa katsottuna) savuten. Jäi kunnon pilvi taakse, mielestäni haisi öljyltä. Kääntyi keskustan suuntaan Hakamäentieltä.
21.11.
HelB 55 (teli Ikarus)/h79
HelB 66 (teli Ikarus)/h82
21.11
HelB:in Volvo 7000 lähti klo 14.35 Ruskeasuon varikolta (linjalle?) vasemman puolen takarengas (takaa katsottuna) savuten. Jäi kunnon pilvi taakse, mielestäni haisi öljyltä. Kääntyi keskustan suuntaan Hakamäentieltä.
Viimeisin muokkaaja SamiK; 21.11.2011 kello 21:01.
21.11
Helb 5 / h70V
Helb 134 / h41
Helb 419 / h45
Helb 420 / h45
Helb 9804 / h70V
Helb 9805 / h45
helb 1204 / h41
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
22.11.
HelB 811 / 514K
22.11.
NF 621 / h55K, takakilpi jäätynyt näyttämään 97V:tä.
22.11
Helb 316 / h42
Helb 420 / h14
Helb 9920 / h45
Ti 22.11.
WL #10 (Scania Ikarus teli) / 150
22.11
Vt 331 / 562K, ja hajonnut Turbo
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
23.11
Helb 420 / h14B
Helb 9920 / h45 (aamuruuhkassa)
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 23.11.2011 kello 18:37. Syy: muut kuin havainnot pois
Ke 23.11. Helsinki
HelB #1216 (CHR-129) / 75
23.11 iltaruuhka
h69 / Helb 224
510 / Helb 9707, auto oli kilvitetty kolmelle eri linjalle, etukilvessä 510, sivukilvessä 70V ja takakilvessä 102
---------- Viesti lisätty kello 19:34 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 17:17 ----------
Pakkalantien ramppi Kehä III:lle itäänpäin on aiheuttanut useita kolareita lyhyessä ajassa henkilöautojen ja bussien kesken, nyt tuohon ramppiin on asennettu STOP-merkki http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunki...i_stop-merkin/ Mielestäni tuo koko Kehän ja Pakkalantien liittymä olisi pitänyt suunnitella ihan eri tavalla kuin se nyt toteutettiin! Kaikkein yksinkertaisinta olisi ollut rakentaa tuohon samanlainen liittymä kuin on Lännenpänä Tuupakan kohdalla, eli Kehältä/lle suorat rampit Pakkalantielle ja valo-ohjaus.
Pakkalantietä ei remontoitu kunnolla kuin pohjoispuolelta.
Eteläpuolelle lisättiin yksittäinen pätkä bussikaistaa, jotta se ei katkeaisi Kalliosolantien ja Lentoasemantien välillä. Jos myös eteläpuoli olisi remontoitu kunnolla, liittymästä tultaisiin bussikaistalle loivemmin kuten lähes kaikissa bussipysäkillisissä eritasoristeyksissä nykyään. Mutta ei remontoitu. Suunnittelukin lieni olleen tasolla "tehdään vain pakolliset", eli jatketaan bussikaistaa 10m jotta se ei katkeaisi risteyksen läpi.