Havaintoja HSL-alueelta - joulukuu 2011

4.12

Helb 6 / h70
Helb 908 / h45
Helb 911 / h45
Helb 941 / 362
Helb 946 / 362
helb 1009 / h41
 
5.11.

HelB 1127 /h78
HelB 48 (Ikarus E94, HELMItön) /s519, Volvo 8700LE 6x2 tilalla.
 
7.12.

HelB 59 (Ikarus E94) hätävilkut päällä Riihenkulman pysäkillä Itäkeskuksen suuntaan menossa. Linja h54, Valimosta lähtö 8:37 (Malmi 9:00)
 
ESLL 708 / 611, takaovi ei käytössä, sisällä linjanäytössä luki "8 333" (ja kello näytti omaa aikaansa, kuten busseissa yleensä)
 
ESLL 708 / 611, takaovi ei käytössä, sisällä linjanäytössä luki "8 333" (ja kello näytti omaa aikaansa, kuten busseissa yleensä)

Itse asiassa yhdessäkään ESLL:n ikaruksista ei omien havaintojeni mukaan tuo matkustamon linjanumeronäyttö toimi vaan kaikissa lukee tuo numerosarja "333"

---------- Viesti lisätty kello 11:47 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 11:15 ----------

Louhelassa, Uomatien alikulkutunnelin kohdalla meneillään olevan katu-urakan yhteydessä on rakennettu pysäkkikatospari Uomatielle, lähelle Louhelantien risteystä. Vantaan linjastosuunnitelman ekassa versiossahan Uomatien ja Louhelantien kautta on kehäradan aloittaessa suunniteltu ajettaviksi linjat 34, 52 ja 452. Urakan aikana Uomatietä on madallettu Alikulun kohdalta jolloin siitä pääsee läpi entistä korkeammatkin ajoneuvot, aiemminhan tuon tunnelin maksimikorkeus oli 3,2m ja aika monta kertaa siihen jäi kuorma-autoja katostaan kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
6.12

Helb 821 / h45

7.12

Helb 9708 / h45

---------- Viesti lisätty kello 21:50 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 17:18 ----------

7.12

Helb 415 / h45
Helb 930 / h14
 
Viimeksi muokattu:
7.12

h51: HelB 1131 (Lahti Scala teli)
h66A: NF 477 (Lahti Scala) Aamuruuhkassa, taitaa vissiin olla vakioauto?
 
Takaisin
Ylös