Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Pitäjänmäellä on Marttila missä ei ole koskaan ajanut mitään joukkoliikennettä. Hyvin siellä lähialuelinja pystyisi kulkemaan muttei ole koskaan sellaista edes suunniteltu.
Marttilasta aika kohtuullisesti kävelee Vihdintien, Kaupintien ja Pitäjänmäentien pysäkeille.
Kivenlahden metron liityntälinjaston suunnitelmassa alkaa joukkoliikennepalvelu Saunalahden luoteispuolella sijaitsevalle Kallvik-nimiselle haja-asutusalueelle,
- Kirkkonummella Siikaranta, Hvitträskin eteläpuolella (ml. Hvitträskin ateljee, joka kyllä ansaitsisi joukkoliikennettä),
Pitää paikkaansa mutta kun varsin monilla muilla aluella kierrellään pikku teillä vaikka isommat väylät ovat lähellä. Esim. 36:lla on pari aivan turhaa pistoa Konalantieltä ja Pajamäessä on vain kaksi katua mutta molemmilla on joukkoliikennettä kun 201 kulkee Poutamäentien kautta.
Mitkä ne turhat pistot 36:lla on konalantieltä ?
Kalkkivuoren alue Puistolassa
Vastahan tuo ennen 2010-luvun alkua loppui hvitträskin linja, sitä ennen sinne ajettiin vuosikymmeniä.