Alitajuntainen mainonta ei vaikuta; tästä kai julkistettiin aikanaan jokin tutkimus, mutta se osoitettiin myöhemmin perättömäksi. Ihmiseen ei siis käytännössä voi vaikuttaa viestein, joita ihminen ei prosessoi. Mutta prosessointi ei välttämättä ole loogista ajattelua. Nyrkkisääntönä usein sanotaan, että 80 % päätöksenteosta on tunnetta (tuo prosenttiluku tuskin perustuu mihinkään tutkimukseen). Ihmisten tunteisiin pyritään markkinointiviestinnässä vaikuttamaan ja se asia on vain hyväksyttävä, tai sitten koko vapaa kaupankäynti pitäisi purkaa.
Ja se prosessointi ottaa kyllä vastaan pieniäkin vihjeitä, mutta pienemmät asiat vaikuttavat aina vähemmän. Ja siksi en sano, että minuutin aikataulumuutoksella olisi huomattava vaikutus, mutta sillä on silti jokin vaikutus. Voin silti olla Temen kanssa yhtä mieltä siitä, että asia on empiirisesti testattavissa, ja oikeastaan olisi syytäkin.