Havaintoja HSL-alueelta - helmikuu 2012

Ke 1.2. Helsinki

PL #825 (Volvo B10L Lahti 402) / 504
 
1.2

Helb 728 / h45
Helb 9920 / h45

VT 206 / 452
 
Viimeksi muokattu:
2.2.

VT 155 (/v53?) hätävilkut päällä Koivukylän terveysaseman pysäkillä, suuntana Tikkurila.
VT 152 hätävilkut päällä Ylästön rampin pysäkin jälkeen Helsingin suuntaan, melkein tukki Tuusulanväylälle pääsyn pysäkiltä.
 
02.02.2012 Espoo.

NF 431 - Hätävilkut päällä "hylätty" Iivisniemen katsastuskonttorin viereiselle tielle poikittain.
VT 319 - 31, 132
 
2.2

Helb 315 / h45
Helb 941 / 539
Helb 9943 / h51

Aamulla lähdin 7.43 bussilla malminkartanosta autona oli Helb 709 ja bussi oli tuulilasi kuormassa viljelijänkujalla jolloin vuokraajankujalta kyytin haluajat (20) eivät enään päässeet koska oli vain 35-paikkainen bussi + seisojat!
 
2.2.

NF 423, 477, 716 /h76B, molemmat vakioautot korvattu.
NF 714 /h76A
 
Viimeksi muokattu:
2.2

Aamulla lähdin 7.43 bussilla malminkartanosta autona oli Helb 709 ja bussi oli tuulilasi kuormassa viljelijänkujalla jolloin vuokraajankujalta kyytin haluajat (20) eivät enään päässeet koska oli vain 35-paikkainen bussi + seisojat!

Tavallista suurempaan kuormitukseen oli varmasti syynä myös M-junan ongelmat http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...koutuminen_aiheutti_ruuhkaa_aamuliikenteessa/, mm vuorot 6.51 ja 7.21 Vantaankoskelta oli peruttu ja muillakin vuoroilla oli myöhästymisiä koska yksi M-juna oli hajonnut Vantaankoskelle, tämän takia varmasti osa junamatkustajista valitsi bussin. Normaalitilanteessa kaikki halukkaat olisivat varmasti mahtuneet tuohon 35-paikkaiseen bussiin.
 
2.2.

NF 423, 477, 716 /h76B, molemmat vakioautot korvattu.
NF 714 /h76A

NF 722 /h77A ja s577

NF 477:sta vielä sen verran että on erittäin kehnossa kunnossa, moottori pitää kamalaa ääntä, bussi pomppii mukavasti (iskarit/jousitukset mitä lie rikki), toinen etuovi ei aukea ollenkaan ja lämmitys ei toimi.
 
Takaisin
Ylös