Havaintoja HSL-alueelta - helmikuu 2012

21.2

Helb 33 / 362
Helb 611 / h42
Helb 617 / h45
Helb 822 / h45
Helb 9920 / h45
Helb 9943 / h45
 
22. Helmikuuta. Espoo

PL 891 - 504
WL 42 - 132
WL 38 - 112
VT 219 - 147, luultavasti taas vain Kamppiin ja siitä siirtona h20, niinkuin pariin otteeseen 523:kin viihtynyt vain Helsingin suuntaan josta siirtona h20. Lie tämä nyt sitten Veolian kierrätystä?
 
Viimeksi muokattu:
22.2.2012 NOF 405 / e21

Vaihteisto (ZF) reistaili matkalla Leppävaarasta Serenaan. Löi välillä momenttilukituksen pois pelistä, jolloin mentiin kuminauhavaihteilla kierrokset tapissa kokoajan ja yhtä mystisesti löi sitten yhtäkkiä momenttilukituksen takaisin päälle ja kaikki toimi normaalisti. Tämä ilmiö toistui useamman kerran matkan aikana, auto myös nyki välillä voimakkaasti vaihteiston arpoessa pykälää. Itse jäin Niipperissä pois, joten en tiedä pääsikö auto perille asti.
 
Miksi(kö) h39:n ja h45:sen kalustoa ei kierrätetä samalla tavalla?

Koska kierrätys ei ole mikään itsetarkoitus. Jos meinaat että juuri näiden linjojen kalustoa tulisi kierrättää keskenään niin milloin ja miksi?
 
Viimeksi muokattu:
23.2

v45 / NF 230
v51 / VT 227 (tätä ei ole aiemmin Tuupakan linjoilla näkynyt) 502 (53:n vakkari)
v53 / VT 314 (452/453 vakkari)
615,T / Helb 67
 
24.2.

Numeroimaton Irisbus Crossway LE (rek. UOF-404) /512A, auto oli normaalista poiketen oudolla sinisellä sisustuksella (Veolialla muutama samanlainen). HSL -värityksen "pohjat" oli, eli logot puuttuivat ja keskioven jälkeen ikkunassa menevä kaari.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös