1.3
Helb 46 / h45
1.3
Helb 917 / h79
Nf 14 / h94, tämä oli vielä alkuviikosta espoossa
Nf 192 / 550
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
1.3
Helb 46 / h45
1.3.
NF 14 / h16
1.3.12 Espoo
Helb 9703 (volvo carrus city u)/510
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
1.3
Helb 617 / h45
Helb 9829 / 363
Helb 9831 / h45
1.3
v51 / VT 368 (311:n tilalla) Tarjosi erittäin mukavan kyydin pehmeine penkkeineen vielä viimeisellä lähdöllä Lentoasemalta klo 0.06
01. Maaliskuuta 2012, Vantaa:
NF 77 - 315.
01.03.2012 Helsinki/Vantaa/Kerava
VT 331 (teli-Ikarus) / 738K
Pitkästä aikaa linjan ruuhkaisimmalla vuorolla ei joutunut puolen tunnin seisomapaikoille ketään, kiitos teli-auton. 2.3. tilanne taas ennallaan, ja CityL täynnä seisojia Ahjon jälkeen aina Viikkiin asti.
Tällä kertaa noin 15 seisojaa, eli teli-vuorossa oli vielä lisäksi hiukan keskikuormaa pienempi määrä populaa. Määrä vaan ei ole tässä tapauksessa oleellista, vaan se että linja on matka-ajaltaan yksi HSL:n pisimpiä, ellei pisin, ja toleranssi Lahden motarin sujuvuuden vuoksi suuri. Niinpä on kohtuuttoman pitkä aika heilua seisoen nykivässä liikenteessä puoli tuntia tai yli. Mutta tästä on jo muualla kirjoiteltu, eikä kuulu havaintoketjuun enempää.
Viimeisin muokkaaja zige94; 02.03.2012 kello 16:01.
02. Maaliskuuta 2012, Espoo:
WL 10 - 111
02.maaliskuuta.2012
Helb / 1123 h68 Tässä bussissa etuovi taittunut jotenki sisään joten sisään ja ulos takimmista ovista.
Helb / 12 h68 Tuli korvaamaan yllä mainittua bussia. Odotti Viikin tiedepuistolla
Pe 2.3. Helsinki
NF #16 / 95
NF #359 / 550