11. Maaliskuuta 2012, Vantaa:
NF 730 - v30 (e10:n vakkari)
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 12.03.2012 kello 18:23. Syy: 1203 -> 1205
11. Maaliskuuta 2012, Vantaa:
NF 730 - v30 (e10:n vakkari)
11.3.2012, Helsinki-Vantaa raja (pysäkki Kappatie):
VT 1205 / 452
Su 11.3. Helsinki
HelB #1113 / 75
NF #326 (vm. 2000) / 315
11.3
Helb 908 / H45
Helb 909 / H45
Helb 945 / 363A
Helb 947 / 362
11.3.2012
HelB 946 - 363A
WL 98 - 453
ÅL 4 - 530
VT 314 - h74
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 12.03.2012 kello 08:03. Syy: lisätty päivämäärä
Tämän tiedon ilmoittaminen tässä vaiheessa ei valitettavasti palvele enää sitä tarkoitusta, johon tietoa alkujaan kysyttiin. Kerronpa silti, että havaintohetki oli noin 14:53 ja bussin keula osoitti pohjoiseen, eli Myyrmäkeen ko. vaunu oli menossa.
Arkena #1205 saattaa pyöriä aivan muulla. Toivottavasti löydätte.
Itse matkustin tuolla samaisella autolla juuri Sunnuntaina klo 12.15 K-lähdöllä Myyrmäestä, Penkit olivat yllätyksekseni aika samantyyppiset kuin Scaloissa, Nobinan vastaavissahan on peltikupit. Buscom oli asennettu niin viistosti etuoven suuntaan ettei kuljettajalla ole käytännössä mahdollisuutta nähdä mitä tariffia matkustaja käyttää, laitteen antama merkkiääni taitaa kuitenkin kertoa tariffin, eikös yksi piippaus ole sisäinen ja kaksi piippausta seutumatka?
9.3.2012
Vt 160 / 651A
Tarkoitat varmaan kortinlukijaa? Käytännössä tuo kortinlukijan käyttö on matkustajan omalla vastuulla, kuljettaja puuttuu asiaan vasta sitten jos matkustaja tarvitsee apua sen käytössä. Olisi aika mahdotonta kuljettajan valvoa millä pysäkillä kaikki sisäisen matkan ostaneet jäävät pois....