Olen ihmetellyt itse ihan samaa. En voi ymmärtää miksi WL tekee tarjouksen linjoille, joiden varikkosiirtymien matkaksi tulee lähes 15 km. Eikö olisi kannattavampaa tehdä tarjouksia Länsiväylän ja Espoon linjoista, jolloin varikkosiirtymätkin olisivat vielä kohtuullisia. Luulenpa, että takaa-ajatuksena tuon tarjouksen teossa on ollut usko VT:n ryhtymisestä kumppaniksi noita linjoja ajamaan. Mutta entäs jos VT ei olisi alihankintaan suostunutkaan? Mitäs WL olisi sitten tehnyt, sanonut HSL:lle (YTV:lle), että ei haluakaan ajaa noita linjoja vai kenties etsinyt toisen kumppanin... Nyt kun WL hävisi linjat 158, 160 ja 501 22/2011-kilpailussa, niin saataisiinkohan vanhimmat bussit (Ikarukset, Rellut) jo pois liikenteestä, toivoa ainakin sopii.