21.04
Helb 125 / h39
Helb 430 / h53
Helb 503 / h52
Helb 502 / 362 & 363
Helb 618 / h69
Helb 801 / h39
Helb 911 / h41
Helb 951 / h69
21.04.12 Espoo
Nf 297 (Volvo Carrus City L)/231K
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
21.04
Helb 125 / h39
Helb 430 / h53
Helb 503 / h52
Helb 502 / 362 & 363
Helb 618 / h69
Helb 801 / h39
Helb 911 / h41
Helb 951 / h69
21.4
h6X: PL 748 ja 759 (Irisbus Crossway LE)
h43: HelB 6 (Scania L94 Ikarus E94 teli)
21. - 22. Huhtikuuta välinen yö
VT 1205 - 452K (00.30 Lähdöllä)
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 22.04.2012 kello 16:39. Syy: täsmennys päivämäärään
21.-22.4. yö
VT 571 /s165NEpäilijöille, kyllä, 100 % varmasti oli 571:n. Itsekkin katoin todella hämmästyneenä.
VT 551 /h74, #571:n tilalla. Olisikohan nyt käynyt niin, että jostain syys HSL-väritteinen Crossway olisi siirretty Suomenojalle/Tuupakkaan, ja tilalle jokin muu? Toisaalta, h74:lla on #571:n tilalla vaihtelevasti joku Crossway. Kertaakaan ei ole ollut edes 4päivänä peräkkäin sama auto tilalla.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 22.04.2012 kello 16:40. Syy: korjattu päivämäärä
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Se HelBin sopimus taisi olla tosi kallis, joten ihan OK näin. Tosin kilpailutuskin teettänee työtä, mutta ehkä se menee rutiinilla.
Miten hoidetaan äkilliset tarpeet, esim. kaasuputki hajoaa ja joku rata on nollavaroitusajalla pois liikenteestä ehkä jopa muutaman päivän?
"Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
– Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa
22.4
H45 / Helb 804 (Volvo 8700LE)
H45 / Helb 805 (Volvo 8700LE)
H69 / Helb 949 (Volvo 8700LE)
363A / Helb 946 (Volvo 8700LE)
102T / Helb 1001 (Lahti Scala teli)
H45 / Helb 1007 (Lahti Scala)
363A / Helb 1108 (Lahti Scala)
23.4.
Helb 25 / 539 jotain rikki alustasta, kulki oikealle kenollaan, ikäänkuin olisi "niiaus" ollut kokoajan päällä
23.04.12 Martinlaakso
VT 555 (Iveco Irisbus Crossway)/530
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.