9.5.2012
NF 414 / 550
Eikös hana juuri sanonut että on tuupakassa vara-autona tällä hetkellätähän taas löytyy ehkä liiketaloudellisia syitä, kuten kalustosakkojen pienentäminen ajamalla pitkiä linjoja mahdollisimman oikealla kalustolla ja lyhyemmillä sitten "väärällä" kalustolla
Nf 141:n on näköjään asennettu alkolukko sekä adblue laitteet päästötason alentamiseksi![]()
Viimeisin muokkaaja Nak; 09.05.2012 kello 05:49. Syy: nf 141
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
9.5.2012
NF 414 / 550
Yleisin syy jonkun auton ajautumisesta "väärälle" linjalle on huolto. Veolia Vantaan huollot pyörivät pitkälti Tuupakan kautta ja esim. kun 571 on tullut huollosta Raskoneelta Tuupakan pihalle ja esim. joku jolla ei ole ollut sarjansa varsinaista autoa tarjolla esim. auton huollon tai muun rikkoutumisen takia on hänelle annettu ajoon 571. 571 on ollut kieltämättä tällä haavaa pitkään Tuupakassa, mutta siihen vaikuttaa myös sekin, että autojen vaihto Tuupakan ja Hakunilan välillä on runsasta ja ensisijaisesti vaihdetaan autoja, jotka ovat kokonaan ajokelvottomia. Mutta ei 571 ole poikkeus, se on vaan pistänyt sinun silmään, koska käytät kyseistä linjaa paljon![]()
9. Toukokuuta.
NF 480 - e24
VT 564 - 165
Viimeisin muokkaaja Palomaa; 09.05.2012 kello 14:36.
9.5
Nf 334 / e3&5
Nf 366 / 270A
Nf 371 / 248A
![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
9.5
Helb 219 / H51
Helb 273 / 451
Helb 417 / H96
Helb 420 / H41
Helb 502 / H45
Helb 9857 / H96
10.05.2012
VT 1205 / 633K
10.5
v56 / VT 160 (556:n tilalla)
10.5
Helb 53 / H51
Helb 611 / H40
Helb 1108 / H51
Helb 815 / V35B
Helb 820 / H45
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 10.05.2012 kello 18:03. Syy: yhdistetty kaksi viestiä
10.05.2012 Kerava
VT 188 (teli-Scala) / 738K
VT 571 hinurin perässä Tuupakassa 10.05.12 Klo 13.15 matkalla ilmeisesti Koskeloon Raskoneelle![]()
10.5
Helb 236 / H41
Helb 252 / 364
Helb 503 / H45
Helb 610 / H41
Helb 809 / H40
Helb 821 / H45
Helb 9935 / 363
VT 85 / 452K