6.6
Helb 51 / H39A
Helb 304 / 362
Helb 503 / H63
Helb 611 / H45
Helb 9822 / H14
Helb 9935 / 364
7.6.
VT 495 /h74
7.6
v35B / Helb 1205
452 / VT 477
7.6.
HelB 133 /h79
7.6
Nf 486 on ilmastoitu
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
7.6
Helb 124 / H39
Helb 125 / H39/A
Helb 426 / H41
Helb 957 / H40
Helb 9709 / H39
Helb 9831 / 364
Helb 9920 / 345
Helb 9938 / H42
NF 480 / 315
8.6.
HelB 113 / h70T
HelB 43 / h71
VT 312, 478 / h74
NF 417 / e27
NF 405 / e35
NF 334 / e86
VT 375, 376 / v62, 562
NF 402 / 248A
NF 438 / 231, 270A
8.6
v53 / VT 467
v54 / VT 1205 (478:n tilalla)
8.6.
NF 372 / e5
NF 77, 748 / e29, T
NF 361 / 110, T
PL 865 / 205
Westendin Linjan Turun tilaajaväreissä ja Turun linnan mainoksissa oleva Ikarus oli linjalla 112.
NF 484:ssä on ilmastointi, valvontakamerat sekä turvaohjaamo.
Pääsääntönä tällä foorumilla on, että havainnoissa kerrotaan se operaattori, jonka käytössä bussi on (ajoneuvorekisteriin merkitty haltija). Merkittävä osa HSL-liikenteessä olevista busseista on vuokralla operaattorilla, mutta ei niitä silti havainnoida vaikkapa Nordea Rahoituksen busseina.