Kuitenkin kun vertaa VDL Citeaa ja Volvoa 8900:aa. Niin kumpi mahtaa olla se joka keksi ensin ja kumpi se joka kopioi?
Viimeisin muokkaaja Nak; 04.01.2013 kello 18:33. Syy: typo
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Siltä näyttää. Luin nuo eilen jo niin ei syntynyt semmosta jatkumoa minulla. Uusi päivä uudet aiheet
Citea:
http://joonaspio.1g.fi/kuvat/KUVAT+2...3/DSC_1065.JPG
http://www.motorstown.com/images/vdl...slf-120-05.jpg
8900:
http://joonaspio.1g.fi/kuvat/KUVAT+2...3/DSC_1201.JPG
http://www.motorstown.com/images/volvo-8900-01.jpg
Voipi tosiaan olla että kyse on vain siitä että tuo on nyt tyylikästä.
sm3, itse en.nää yhtään Samannäköisyyttä. Tai ehkä ne penkit.![]()
Samaa tyyliä... Mutta ei sillä väliä. Nämä minun kirjotukset ei nyt mene ihan putkeen.![]()
Loistavia busseja nuo VDL Citeat ja Volvo 8900:set. Ja Kiehlin penkit ovat parhaat joissa olen istunut vuosiin. Isompikin mies mahtuu istumaan eikä tarvitse olla vain toisella kankulla istuvinaan
Kokemusta on vain Veolian vehkeistä, VDL:stä linjalla 71 ja Volvosta linjalla 55K. VDL veti pidemmän korren laatuvaikutelmassa, ei ryskynyt saumoissa tai kaivon kansissa vaan kyyti oli hiljaista ja varsin pehmeää. Penkit olivat erityisen mukavat. Volvossa oli enemmän hälyääniä ja erilaisia resonansseja. Puolalainen? työn laatu ei ollut aivan parasta mahdollista.
Veolia on tehnyt mielenkiintoisen kääntymyksen kun vertaa takavuosien tanskantuliaisiin joiden kunto oli mitä sattuu ja vilukin niissä tuliHyvä Veolia!
Irisbus ei tainnut myydä yhtään uutta tähän vuodenvaihteeseen? Ennakoiko tämä markkinaosuuksien uusjakoa?
Ilmaisjakelulehti Helsingin uutiset on uutisoinut aiemmin viikolla uusien Vdl:n liian kovasta Stop-merkkiäänestä
Tässä vielä linkki uutiseen http://www.helsinginuutiset.fi/artik...iinaa-bussissaAlunperin kirjoittanut Helsingin Uutiset
Syksyllä Nobinaan tulleissa ei ollut Stop-ääntä lainkaan, ja nyt sitten sitä ääntä riittää :P
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Voisi samalla poistaa tun ärsyttävän ovien sulkeutumis merkkiäänen. Muuten loistava bussi on.
En tajua kun kuljettajat pitävät valoja niin kirkkaala eihän edes ulos näe kun valot on siinä ikkunoiden yläpuolella.
Arvelinkin, että kattovalojen sijainti tulee aiheuttamaan pimeällä tämänkaltaista ongelmaaVaikka kuljettaja pitäisikin valoja puoliteholla, heijastaa se siltikin varmasti todella paljon sivulaseihin valoa. Mä en kyllä ymmärrä miksi kuljettajat ylipäänsä pitävät sisävalot täydellä teholla, kun puolitehollakin siellä näkee kulkea ja silloin ei normaalisti juuri heijasta sivu- tai tuulilasiin. Matkustajana vieraassa paikassa on jotenkin helpompi yrittää päästä haluamaansa paikkaan, kun ikkunasta näkee muutakin kuin matkustamon
On ne valot silti selittämättömällä tavalla makeet kun ovat kattokanavissa![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta