Lottolappunen:
Kohde 170 (h51, h56): Nobina Finland/Veolia Transport
Kohde 171 (h52, h57, 552): Nobina Finland/Helsingin Bussiliikenne/Veolia Transport
Kohde 172 (h72, h72N): Veolia Transport
Kohde 173 (h79, h84, h85, h85B, h85N, h86, h86B, h86N, h88, h89): Nobina Finland, samalla hoituisi kuten h80-h83kin.
Kohde 174 (Länsi-Helsingin pienkalustolinjat): Taksikuljetus
Kohde 175 (Itä-Helsingin pienkalustolinjat): Taksikuljetus/Nobina Finland
Kohde 176 (Pohjois-Helsingin pienkalustolinjat):Helsingin Bussiliikenne
Tässä oma tulosveikkaukseni. En ennusta järisyttäviä liikennemuutoksia tai suuria yllätyksiä tässä kilpailutuksessa.
Kohde 170 (h51, h56): Helsingin Bussiliikenne
-> HelBillä on tarpeeksi kalustoa ylimääräisenä linjojen jatkamiseen ja varikot tarpeeksi lähellä. Hybriditkin kyllä jostain kaivetaan.
Kohde 171 (h52, h57, 552): Helsingin Bussiliikenne / Veolia Transport
-> HelB jatkanee näillä linjoilla. Veolia tosin saattaa haluta ainakin h57:n itselleen, eikä varmaan pahastuisi jos saisi entisen oman linjan h52 takaisin.
Kohde 172 (h72, h72N): Helsingin Bussiliikenne / Veolia Transport
-> HelB voitti viime kilpailutuksessakin tämän, mutta Veolia voisi napata tämän pikkupaketin Helsingin varikkojensa edullisen sijainnin takia.
Kohde 173 (h79, h84, h85, h85B, h85N, h86, h86B, h86N, h88, h89): Helsingin Bussiliikenne
-> HelBin Vartiokylän varikko on kuin luotu näitä linjoja varten. Veikkaan, että Nobinalla ei riitä varikkotila näiden linjojen hoitoon edullisemmin.
Kohde 174 (Länsi-Helsingin pienkalustolinjat): Nobina
Kohde 175 (Itä-Helsingin pienkalustolinjat): Nobina / Helsingin Bussiliikenne
Kohde 176 (Pohjois-Helsingin pienkalustolinjat): Taksikuljetus
Piste kuukauden perässä – katoavaa kansanperinnettä, mutta aina yhtä tärkeä.
Näin veikkaan että menee
Kohde 170 (h51, h56): Helsingin Bussiliikenne, Helbillä jo kokemusta hybriditekniikasta ja linjat ovat hyvällä etäisyydellä varikosta, muutenkin a1 kaasukalustoa on vapaana
Kohde 171 (h52, h57, 552): Veolia Transport, Helsingin varikot sijaitsevat hyvinkin otollisella paikalla h52 ja h57:aa varten
Kohde 172 (h72, h72N): Veolia Transport, h72:n päättärihän on lähes tulkoon tattiksella, hiljaiseen aikaan pystyy sotkemaan h68:n ja h71:n kanssa
Kohde 173 (h79, h84, h85, h85B, h85N, h86, h86B, h86N, h88, h89): Helsingin Bussiliikenne, Helbillä on tänne soveltuvaa kalustoa ennestäänkin jo ja Varhan varikon sijainti on mitä parhain
Kohde 174-176 (Pienkalustolinjat): Taksikuljetus, näille tuskin on muita kiinnostuneita tarjoajia
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta