Tässä tapauksessa on myös huomioitavaa, että koko Westendin liikenteen liiketoiminnalle ei ehkä löydy ostajaa. Se, että toiminta on ollut kovin tappiollista näet viittaa siihen suuntaan, että ainakin osa liikennöintisopimuksista on aika huonoja. En oikein usko, että ostajan olisi mahdollista valikoida vaan rusinoita pullista eli ostaa Westendin liikenteeltä vain parhaat liikennöintisopimukset.
Eiköhän 452, 453 ja 516 mene Veolialle kokonaan, Tuupakasta on aika paljon lyhyemmät hallisivut kuin WL:lla nyt on. Espoon seutulinjat jakautunevat Veolian ja Nobinan kesken siten, että Kauniaisen suunnan linjat Nobinalle ja loput Veolialle. Toki Suomenojalta Helb ja Pohjolakin voisi ajaa jotain linjoista. Tämä siis arvioni miten tilanne voisi jatkua ennen "kunnon" kilpailutusta.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
HSL:n hallituksen 2.10.2012 kokouksen pöytäkirja:
Varautuminen Westendin Linja Oy:n sopimuksia korvaavan liikenteen järjestämiseen
Ei PL:n pihalla ole Suomenojalla tilaa lisäautoille, siitä syystä kait 501 ajetaan myös Ilmalasta..
"Only idiots quote themselves." © halla
Tai siksi koska aamun ensimmäinen lähtö on Vattuniemestä, en tiedä sitten siirtoajojen pituuksista.
Löysin pari päivää vanhan uutisen, jossa ilmoitetaan Westendin Linjan jatkavan 16.10 asti:
http://www.hsl.fi/FI/mikaonhsl/Liike...001041217.aspx
Paikallislehdessämme Länsiväylässä Westendin Linjan pitkäaikaisen kuljettajan kommentteja:
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/1...omyytta-pelkaa
Varmaan iha odotetut liikennöitsijät!
http://www.hsl.fi/fi/mikaonhsl/Uutis...012041244.aspx