Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Veolialla ei taida olla Tuupakassa juurikaan ylimääräistä kalustoa vapaana, joten mitäköhän kalustoa 452/453/516 linjoille tulee? Kalustotarvehan noille linjoille on yhteensä 10 autoa (WL:n osuus) Järkevintähän liikennettä olisi jatkaa samoilla crossareilla jotka siellä jo nyt ajelevat, eli autot 13-15, 21, 66, 72, 73, 97-99. Jos nuo ovat rahoitusyhtiön autoja, niin silloin niiden siirtäminen veolialle ei kai pitäisi olla kovin hankalaa?
Juttelin erään henkilön kanssa ja hän sanoi ettei Veolia ollut kiinnostunut Westendin autoista, en tiedä sitten Tuupakasta.
Åbergin Linjan #2 on saanut jatkoaikaa linjaliikenteeseen, jatkaa siis linjalla 105 yhtenä autona talviliikenteen loppuun asti, 2 autoa vielä hankkimatta.
Viimeisin muokkaaja Palomaa; 14.10.2012 kello 12:50.
Eiköhän ne WL:n Ivecot ole rahoitusyhtiön ja eiköhän Veolian ole vähän niinkuin pakko ottaa ne ajoon kun muutakaan ei ole. Kuten Kuukanko mainitsi Veolia ajaa linjojen 400N, 452, 453 ja 516 sopimuksen loppuun asti kuten se oli WL:n kanssa aiemmin tehty ja vastaavaa kalustoa ei ole tällä aikataululla tarjolla muualta.
Joo myönnän kyllä että olet oikeassa tuossa, mutta mutta.. Katsellaan, saahan autoja nopeasti jos niitä haluaa mutta eri asia että mitä autoja.
Linjaa 105 ajetaan 4 autolla, siellä on jo ennestään #15, jonka lisäksi tarvitaan 3 lisä-autoa, eli #1 ja #2 täyttävät kolmannen paikan, 2 tarvitaan vielä..
Viimeisin muokkaaja Palomaa; 14.10.2012 kello 20:47. Syy: Korjaus.
http://www.kuukankorpi.com/paikallis...utomaarat.html Linjaa ajetaan kaikkiaan viidellä autolla, neljä on ollut WL:n ja yksi ÅL:n.