Westendin Linja Oy konkurssiin

Miten käy Lindholm Linesille ja IGN Traidingille? Vai onko ne ihan erit yhtiöitä, IGN Traidingin työt luultavasti vähenee tämän konkurssin myötä.

Aloittaakohan Andersson toiminnan Matinkylässä Wl:n varikolla? Heille nyt varmasti ainakin kelpaa korjaamopalvelut ja tiedän yhden hsl-alueella olevan liikennöitsijän jonka olisi myös suotavaa käyttää korjaamopalveluja ;)
 
Veolialla ei taida olla Tuupakassa juurikaan ylimääräistä kalustoa vapaana, joten mitäköhän kalustoa 452/453/516 linjoille tulee? Kalustotarvehan noille linjoille on yhteensä 10 autoa (WL:n osuus) Järkevintähän liikennettä olisi jatkaa samoilla crossareilla jotka siellä jo nyt ajelevat, eli autot 13-15, 21, 66, 72, 73, 97-99. Jos nuo ovat rahoitusyhtiön autoja, niin silloin niiden siirtäminen veolialle ei kai pitäisi olla kovin hankalaa?
 
niin silloin niiden siirtäminen veolialle ei kai pitäisi olla kovin hankalaa?

Juttelin erään henkilön kanssa ja hän sanoi ettei Veolia ollut kiinnostunut Westendin autoista, en tiedä sitten Tuupakasta.

Åbergin Linjan #2 on saanut jatkoaikaa linjaliikenteeseen, jatkaa siis linjalla 105 yhtenä autona talviliikenteen loppuun asti, 2 autoa vielä hankkimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Åbergin Linjan #2 on saanut jatkoaikaa linjaliikenteeseen, jatkaa siis linjalla 105 yhtenä autona talviliikenteen loppuun asti, 2 autoa vielä hankkimatta.

Hienoa että yksi seudun parhaista autoista pääsee vielä takaisin linjalle:)
 
Juttelin erään henkilön kanssa ja hän sanoi ettei Veolia ollut kiinnostunut Westendin autoista, en tiedä sitten Tuupakasta.

Åbergin Linjan #2 on saanut jatkoaikaa linjaliikenteeseen, jatkaa siis linjalla 105 yhtenä autona talviliikenteen loppuun asti, 2 autoa vielä hankkimatta.

Eiköhän ne WL:n Ivecot ole rahoitusyhtiön ja eiköhän Veolian ole vähän niinkuin pakko ottaa ne ajoon kun muutakaan ei ole. Kuten Kuukanko mainitsi Veolia ajaa linjojen 400N, 452, 453 ja 516 sopimuksen loppuun asti kuten se oli WL:n kanssa aiemmin tehty ja vastaavaa kalustoa ei ole tällä aikataululla tarjolla muualta.
 
Eiköhän ne WL:n Ivecot ole rahoitusyhtiön ja eiköhän Veolian ole vähän niinkuin pakko ottaa ne ajoon kun muutakaan ei ole. Kuten Kuukanko mainitsi Veolia ajaa linjojen 400N, 452, 453 ja 516 sopimuksen loppuun asti kuten se oli WL:n kanssa aiemmin tehty ja vastaavaa kalustoa ei ole tällä aikataululla tarjolla muualta.

Joo myönnän kyllä että olet oikeassa tuossa, mutta mutta.. Katsellaan, saahan autoja nopeasti jos niitä haluaa mutta eri asia että mitä autoja.

Mun käsittääkseni WL ajoi linjaa neljällä autolla, eli Åbergin #1 ja #2 lisäksi tarvitaan vielä kaksi autoa lisää.

Linjaa 105 ajetaan 4 autolla, siellä on jo ennestään #15, jonka lisäksi tarvitaan 3 lisä-autoa, eli #1 ja #2 täyttävät kolmannen paikan, 2 tarvitaan vielä..
 
Viimeksi muokattu:
Linjaa 105 ajetaan 4 autolla, siellä on jo ennestään #15, jonka lisäksi tarvitaan 3 lisä-autoa, eli #1 ja #2 täyttävät kolmannen paikan, 1 tarvitaan vielä joka tulee olemaan uusi auto.

105:llä on arkisin 5 autoa. Millä perusteella yksi sinne tulevista busseista olisi uusi?
 
105:llä on arkisin 5 autoa. Millä perusteella yksi sinne tulevista busseista olisi uusi?

Jaa, no sitten olen mennyt laskuissa sekasin, Åberg oli luvannut yhden uuden, tai no uuden ja uuden mutta kumminkin, näin kuulin siis.
 
Edelleenkin siellä 105:sella pyörii se #15!

Linjalla 105 on yhteensä viisi autoa, joista yksi on ollut Åbergin ja neljä Westendin. Sen verran matikkapäätä on minullekin suotu, että osaan laskea 5 - 1 = 4 eli kyllä Åbergin Linja joutuu neljä autoa sen yhden entisen lisäksi kaivamaan jostain ajoon linjalle 105.
 
Takaisin
Ylös