15.11
Helb 22 / H54
Helb 246 / H45
Helb 610 / H45
Helb 1001 / S39
Helb 1219 / S39
15.11
Helb 1005 / 102T
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
15.11
Helb 22 / H54
Helb 246 / H45
Helb 610 / H45
Helb 1001 / S39
Helb 1219 / S39
15.11.12
Nof #662 @ 165
Nof #77 @213 ( hätärit päällä Kauklahden asemalla)
Nof #824 @ e21/e22 ( täällä on siis yksi kiviruukin autoista)
Nof #491 @ 165N ( se on palannut takaisin)
Helsinki 16.11.2012
Andersson 72 / 109 (vielä WL-teipeissä)
Pe 16.11.2012
h64: PL 794 (uusi Volvo 8900LE, kerrankin jotain erillaista tällä linjalla joka ajetaan tavallisesti Lahti Scalalla tai Volvo 8700LE busseilla).
16.11.
VT 174 (Carrus City L '01) / 530
16. Marraskuuta.
VT 573 - 147
ÅL 18 - e16
NF 700 - h94
16.11
Helb 1207 / S39
Pe 16.11. Vantaa
NF #807 / 73
NF #817 / 63
16.11.
NF 720 /h76B
16.11.2012
NOF 707 (HelBin laina Volvo B12BLE 8700LE) / h72
Vakio, mutta... lähti valkoista savua sauhuten Rautatientorilta matkustajat kyydissään. Bussista haistoi selvästi savun pistävän hajun ainakin sen vielä lähtölaiturissa ollessa. Savu tuli bussin keskiosasta, kuskin puolelta.
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
Olisiko jarruista tullut... Joitakin kuukausia sitten oli vastaava h72:lle 697-699 Scalalla (HelBin laina Scalat). Huomattiin tutun kuskin kanssa matkappa Tapanilan erälle, ja erällä sitten vaihtokuskin kanssa asiaa tutkailtiin, ja näytti tulevan jarruista. Savutti kyllä mukavasti ja matkustajat huolissaan katseli.
Tänään iltapäivällä matkustin linjalla 212 Nobinan bussilla 77 aina Nihtisillasta Elielinaukiolle. Ikkunat ovat melko sumeana ja jotenkin sisätilojen olemus on myös melkolailla nuhjuinen. Ei tuollaisella bussilla ole mitenkään ilo matkustaa tuollaisia vähän pidempiä matkoja.