21.11
Helb 1125 / H45
Helb 1217 / S39
Helb 9806 / H43
Helb 9807 / H45
Göteborgin alueella ja sen ympäristössä on kunnolliset bussiterminaalit (tyyliin "Kamppi") kaikkialla, missä on vähänkin enemmän kulkijoita. Bussia odotetaan omassa tilassaan ja bussin tulo avaa aina kulloinkin oikean lähtöportin. Bussien kulkuväylille ei jalankulkijoita päästetä.
Tässä pari esimerkkiä:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...12513030_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...10239605_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...48831479_n.jpg
Joukkoliikenneharrastaja
21.11
Helb 1125 / H45
Helb 1217 / S39
Helb 9806 / H43
Helb 9807 / H45
Liikennevalo-ohjaus olisi hyvä noille suojateille, jos ne kaksi suojatietä muunnettaisiin yhdeksi leveämmäksi siihen päähän ja aidataan ne kulmat umpeen. Liikennevalotkaan ei poista riskejä täysin, sillä ihmiset valitettavan usein juoksevat punaista päin :/ Vartijoille sakotusoikeus punaista päin kävelystä voisi ehkäistä sitäkin ongelmaa![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
22.11.2012
HelB 39 (Scania L94UB Lahti 402) / h57
VT 158 (Volvo B10BLE Carrus City L) / s633
NOF 291 (Volvo B10BLE Carrus City L) / s612K
22.11.
NF 477 /v63
22.11
Helb 1 / H42
22.11.12
Nof 730 @ 165 ( tapiolan linjojen autoja, mm e10,e15,107,)
22.11.2012
Helb 227 / S39
Helb 1207 / S39
Helb 1217 / S39
Helb 1219 / S39
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 22.11.2012 kello 22:31. Syy: lisätty päivämäärä
#730 on pätkä-Scala.
Ja mitä 107:aan tulee, niin kyllä siellä Volvo-pätkiäkin on aika usein, Volvo City L:iä ja 8700sia.
1 2