Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta Concordia ajaa merkittävän osan Korson alueen liikenteestä eikä varikon sijaintikaan (Hakunila) olisi lainkaan sieltä huonoimmasta päästä. Tarvittaessa Korson linjoja olisi mahdollista siirtää ajettaviksi Keravalle perustettavalta varikolta.aki sanoi:Tuskin PL ja cbf edes ovat kovin kiinnostuneita keravalle suuntautuvasta liikenteestä koska niiden päätoimialue on aivan toisella suunnalla.
Resiina sanoi:Porvoon liikenne ei kuuleman mukaan jättänyt tarjousta
Osaan kysymyksista löytyy vastaus ketjusta http://jlf.fi/f12/649-keravan-linjojen-kilpailutus-2006-a/kemkim sanoi:Ketkä ovat jättäneet tarjouksen tähän mennessä? Milloin kilpailutettu liikenne alkaa, muuttuvatko aikataulut?
Varsin yllättävä käänne, kun voisi puhua kuiteskin jossain määrin ennakkosuosikista.kuukanko sanoi:ESLL:n tarjousta esitetään hylättäväksi, koska siinä tarjottu kalusto ei täytä tarjouskilpailun ehtoja.
Tämä taitaa käydä sitten malliesimerkkinä taidonnäytteestä.Miska sanoi:ESLL tosin ei ole esittänyt kovin suurta osaamista aikaisemmissa YTV-skaboissa.