Veikkaus Keravan tuloksesta

Veikkaa mikä yhtiö voittaa Keravan linjat 633, 738 ja 873:n

  • Connex

    Äänet: 0 0.0%
  • Porvoon Liikenne Oy

    Äänet: 0 0.0%
  • Pohjolan Liikenne

    Äänet: 0 0.0%
  • Jokin muu

    Äänet: 0 0.0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    5
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Tuskin PL ja cbf edes ovat kovin kiinnostuneita keravalle suuntautuvasta liikenteestä koska niiden päätoimialue on aivan toisella suunnalla. ESLL hoitelee jo valmiiksi esim. järvenpäähän suuntautuvaa liikennettä joten keravan liikenne olisi sille mukava lisä. Kilpailu käydään varmaankin ESLL:n ja connexin välillä.
 
aki sanoi:
Tuskin PL ja cbf edes ovat kovin kiinnostuneita keravalle suuntautuvasta liikenteestä koska niiden päätoimialue on aivan toisella suunnalla.
Toisaalta Concordia ajaa merkittävän osan Korson alueen liikenteestä eikä varikon sijaintikaan (Hakunila) olisi lainkaan sieltä huonoimmasta päästä. Tarvittaessa Korson linjoja olisi mahdollista siirtää ajettaviksi Keravalle perustettavalta varikolta.

ESLL:n Keski-Uudenmaan liikenne taitaa jakautua suunnilleen puoliksi Vantaan ja Mäntsälän kesken. Kummaltakin varikolta olisi kohtalaisen pitkä matka Keravalle, joten siirtoajot muodostuisivat varsin pitkiksi. Toki ESLL:kin voisi perustaa Keravalle tai sen lähistölle toimipisteen hoitamaan Keravan, Järjenpään ja Tuusulan linjojaan.

Porvoon Liikenteen en usko olevan kiinnostunut Keravan linjoista. KA-yhtymä ei ole osallistunut YTV-alueen tarjouskilpailuihin enää vuosiin. Eiköhän koko Keravan toimipistettä olla nyt ajamassa alas.

Periaatteessa Keravan YTV-linjat voisivat mennä mille tahansa liikennöitsijälle, koska millään liikennöitsijällä ei tällä hetkellä ole Keravan liikennettä ajattelen sopivaa varikkoa. Voitti liikenteen siis mikä firma tahansa, on hyvin todennäköistä että se joutuu hankkimaan varikkotilaa Keravalta. On sitten eri asia onko 12 auton varikon perustaminen järkevää... Ehkäpä siis ESLL ja Concordia voisivat olla vahvoilla, koska ne saisivat järkevästi sijoitettua uudelle varikolleen enemmänkin liikennettä. ESLL tosin ei ole esittänyt kovin suurta osaamista aikaisemmissa YTV-skaboissa.
 
Vs: Porvoon liikenne

Resiina sanoi:
Porvoon liikenne ei kuuleman mukaan jättänyt tarjousta

Ketkä ovat jättäneet tarjouksen tähän mennessä? Milloin kilpailutettu liikenne alkaa, muuttuvatko aikataulut?
 
Vs: Porvoon liikenne

kemkim sanoi:
Ketkä ovat jättäneet tarjouksen tähän mennessä? Milloin kilpailutettu liikenne alkaa, muuttuvatko aikataulut?
Osaan kysymyksista löytyy vastaus ketjusta http://jlf.fi/f12/649-keravan-linjojen-kilpailutus-2006-a/

Virallinen tieto tarjouksen jättäneistä kerrotaan vasta kilpailun ratkettua. Sitä ennen tietysti kuka tahansa firma voi halutessaan kommentoida omaa osallistumistaan, kuten esim. Porvoon Liikenne on tehnyt, mutta mitään aukotonta listaa ei ole julkisuudessa.
 
Lähilinjat

Nyt Lähilinjojen kalustoa kuvaamaan, valot sammuu lopullisesti Porvoon Liikenne oy, Lähilinjojen varikolla 31.12.2006
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Virallinen tieto kilpailuun osallistuneista löytyykin jo YTV:n hallituksen ensi perjantain esityslistasta.

Tarjouksen ovat jättäneet HelB, Connex, Concordia, Pohjolan Kaupunkiliikenne ja Etelä-Suomen Linjaliikenne. ESLL:n tarjousta esitetään hylättäväksi, koska siinä tarjottu kalusto ei täytä tarjouskilpailun ehtoja.
 
kuukanko sanoi:
ESLL:n tarjousta esitetään hylättäväksi, koska siinä tarjottu kalusto ei täytä tarjouskilpailun ehtoja.
Varsin yllättävä käänne, kun voisi puhua kuiteskin jossain määrin ennakkosuosikista.

Miska sanoi:
ESLL tosin ei ole esittänyt kovin suurta osaamista aikaisemmissa YTV-skaboissa.
Tämä taitaa käydä sitten malliesimerkkinä taidonnäytteestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No niin siinä sitten kävi Connex eli nykyinen Veolia Transport voitti kyseisen kilpailutukset, ja liikenne sujui vuoden vaihteessa hyvin kun vanhat kuskit jatkoivat samoilla linjoilla mutta vain eri talossa.
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös