7.1.2013
VT 478 / h69
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
7.1
v30 / NF 350
v38 / VT 371
v43 / NF 629
v44 / NF 485
v51 / VT 174
453 / VT 158
516 / VT 311
PL 797:n on vaihdettu uusi etumaski joka on täysin musta, oli todella ruman näköinen.
---------- Viestit yhdistetty klo 14:07 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 14:05 ----------
Tänään ainakin linjalla oli sama ÅL 18 joka on ollut kolarista lähtien.
VT 163 ja 367 olivat Suomenojalla tänään, 163 on kuulemman ollut myös e31:sellä eilen.
Ja tämän lisäksi iltaruuhkassa oli myös ÅL3.
---------- Viestit yhdistetty klo 16:18 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 16:10 ----------
7.1
v54 / VT 382
v56 / VT 454
v57 / VT 491
510 / PL 614
v51 / VT 369:ssä oli kortinlukija sekä myyntipääte epäkunnossa.
Helb 1304 ajeli linjalla 39 tunnuksin 39A.
7.1
Helb 616 / 102T
Nf 625 / 121A
Lisäksi joku Anderssonin Crossareista oli saanut Andersson tarrat ja uudet numerotarrat, numero oli vain niin pienellä, etten millään nähnyt sitä :P
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Tähän liittyen vielä, Åbergin Linjahan siis pystyy kyllä hoitamaan liikenteensä nykyisellä kalustolla, mutta heillä ei siis ole yhtään (kaupunki)bussia varalla, nyt kun 14 on kolarikorjauksessa. Jos heille nyt siis jokin ylimääräinen auto tulee, niin uskoisin sen tulevan joko vara-autoksi tai sitten 3:n tilalle. Jälkimmäisen vaihtoehdon toteutuessa ÅL 3 palaisi siis vara-autoksi. Mutta ehkäpä olemme tästä asiasta viisaampia tällä viikolla.![]()
7.1
Helb 402 / 360
Helsinki 7.1.2013
VT 370 / 150K (paluumuuttaja Seinäjoelta)
7.1.2013
h82:
NF 401 sammui Itäkeskuksen liikenneympyrässä mutta käynnistyi uudelleen. Perillä jättölaiturissa kuului kovaa jatkuvaa piippausta. Bussi jatkoi normaalisti liikenteessä. Myöhemmin linjalla oli NF 408, sitä en tiedä oliko se kokoajan vai korvasiko NF 401:tä.