Moottori keskellä lattian alla - sijainti, joka on yrityksellenne sijoitus.
Omalla kohdalla työnjohto käski ajaa Tapanilasta Käpylään vesivuotoisella autolla, vaikka selvästi ilmoitin että lämpömittari on jo pitkällä punaisella eikä pattereihin tule lämpöä, eli nesteet loppu. Ja tosiaan tiputti nestettä moottoritilasta reilusti. Vasta kun kysyin että mitä järkeä siinä olisi, tuli vastaus "no jätä sitten sinne". Tuskinpa tuolla olisi Käpylään asti selvinnyt ilman vaurioita... Voisin ainakin kuvitella että sanktio ajamattamasta linjasivusta on pienempi paha kuin tehdä Volvoon koneremontti.
Vielä pari vuotta sitten kaasu-MANnien suomennetuissa valikoissa/ilmoituksissa oli harmillinen käännösvirhe. "Jäähdytysnesteen taso alhainen" oli erehdyksessä tullut muotoon "Jäähdytysnesteen lämpötila alhainen". Liekö vieläkään korjattu ..
Talvimaisemia Urho Kekkosen kansallispuistosta
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 29.04.2013 kello 05:51. Syy: iso kuva linkiksi
Tuo Veolian #35 ei näyttänyt päälle päin hirmu pahasti vaurioituneelle, peltiosaa, lasia ym. rikki. Todelliset vahingot mitkä ei heti vilkaisulla näy, sitten ilmeisesti suuremmat kun on poistettu reisteristäkin. Toisaalta onhan tuolla ikääkin jo yli kymmenen vuotta
Nyt Nobinat 106, 122 ja 134 ilman buscomeja klovin hylkyrivissä
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Kenties moottorissa on ollut sen verran pieni vika että korjaus ei kuitenkaan maksanut paljoaSanoit aiemmin, että öljyt tuli pihalle, niin parhaillaan korjauksesta on voitu selvitä muutamilla senteillä osien puolesta.
35:n kohdalla jos perä on huolella kurtussa, on moottorikin voinut ottaa osumaa niin, että sekin on romurautaa ja runkoaisatkin ovat voineet vääntyä.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Oisko VT "lunastanut" vakuutusyhtiöltä takaisin tuon #35:n itselleen, koska on vielä pihassa ilman kilpiä? Yleensähän vakuutusyhtiö vie omansa pois. Hyvä varaosa-autoksi, kun on talossa samanlaisia koreja ja alustoja paljon