Havaintoja HSL-alueelta - maaliskuu 2013

19.3

v53 / VT 478:ssa on edelleen kortinlukija epäkunnossa. Ei taida niitä varalaitteita löytyä tarpeeksi kun rikkinäisillä lukijoilla varustettuja busseja joudutaan pitämään linjalla pitkiä aikoja? Hieman ihmettelen myös miksi tätä autoa pidetään juuri linjan v53 kokopäivävuorossa, eikö se kannattaisi laittaa vaikka linjalle 652 jolloin risasta lukijasta ei olisi haittaa kuin muutamassa ruuhkavuorossa.v53:lle voisi vastaavasti ottaa jonkun 652:n scalan jossa on ehjä lukija.
 
19.3

v53 / VT 478:ssa on edelleen kortinlukija epäkunnossa.. ...v53:lle voisi vastaavasti ottaa jonkun 652:n scalan jossa on ehjä lukija.

Toisaalta voisi ajatella niinkin, että vaihdetaan jostain vara-autosta ehjät laitteet pitkän vuoron ajavaan autoon ja vara-autoon, joka ei välttämättä aja päivällä mitään, laitetaan viallinen laite ;)
 
No oletko jotenkin erityisen pahoillasi siitä, että Kabus ei tullut matkustajaliikenteeseen? Moisia romuja kun on suomi jo muutenkin pullollaan..

Romu taikka ei, mielenkiintoinen projekti kuitenkin, jossa on mukana paljon suomalaisia toimijoita. Minusta hyvä että tuollaisia tehdään, ei olla sitten jonkun etelä-eurooppalaisen lentokenttäbussifirman varassa, jos oikeasti halutaan sähköbusseja.

Ja jos testit menevät hyvin, niin uskoisin tuonkin yksilön pääsevän linjalle joku päivä.
 
20.3

Helb 1124 / 362
Helb 9930 / h41
VT 236 / 453



21.3

Helb 610 / 363
Helb 612 / h18
Helb 618 / h45
Helb 950 / h45
Helb 9937 / h42
Nf 408 / 550
 
Takaisin
Ylös