19.3
v53 / VT 478:ssa on edelleen kortinlukija epäkunnossa. Ei taida niitä varalaitteita löytyä tarpeeksi kun rikkinäisillä lukijoilla varustettuja busseja joudutaan pitämään linjalla pitkiä aikoja? Hieman ihmettelen myös miksi tätä autoa pidetään juuri linjan v53 kokopäivävuorossa, eikö se kannattaisi laittaa vaikka linjalle 652 jolloin risasta lukijasta ei olisi haittaa kuin muutamassa ruuhkavuorossa.v53:lle voisi vastaavasti ottaa jonkun 652:n scalan jossa on ehjä lukija.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Romu taikka ei, mielenkiintoinen projekti kuitenkin, jossa on mukana paljon suomalaisia toimijoita. Minusta hyvä että tuollaisia tehdään, ei olla sitten jonkun etelä-eurooppalaisen lentokenttäbussifirman varassa, jos oikeasti halutaan sähköbusseja.
Ja jos testit menevät hyvin, niin uskoisin tuonkin yksilön pääsevän linjalle joku päivä.
20.3
Helb 612 / h45
Helb 935 / h14
20.3.
PL 611 (Volvo B7RLE 8900LE teli) / h64
"Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."
20. maaliskuuta.
AND 55, 65 / 109
20.3
v53 / VT 511
363 / Helb 39
20.3
HelB 204 / 519![]()
Andersson #65:seen on laitettu näemmä jonkinsortin LCD-kilpi tuulilasin yläosaan, ei ollut ainakaan toiminnassa vielä, valo kyllä paloi..
http://joukkoliikenne.1g.fi/kuvat/Fi...sson+Ab+65.JPG
20.3
Helb 801,802,803 /39B
21. maliskuuta
ÅL 18 / 105 (Scania Scala 4x2), ykkösen tilalla.
21.3
Vt 560 / 530
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
20.3
Helb 1124 / 362
Helb 9930 / h41
VT 236 / 453
21.3
Helb 610 / 363
Helb 612 / h18
Helb 618 / h45
Helb 950 / h45
Helb 9937 / h42
Nf 408 / 550