Sivu 2 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 16-30/146

Viestiketju: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

  1. #16

    Liittynyt
    02.08.2010
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    46

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut hana Näytä viesti
    Mitäs jos V72 ajaisi lenkin Laurintie-Päiväkummuntie-Peijaksentie?
    Rekolantie jäisi ajamatta, ja v72 on ainut sitä pitkin Tikkurilaan ja Koivukylään menevä linja. Laurintiellä olisi siis 3 linjaa (v71, v72, v73) Tikkurilaan ja Korsoon, kun taas Rekolantiellä vain linja v54, mikä ei kyllä mene Koivukylän keskustan kautta saatikka Tikkurilaan.
    Ennemmin vaikka v73 kiertämään Koivukylän Puistotien, ja Peijaksentien kautta.

    Oma ehdotukseni on tuoda linja v76 takaisin seuraavanlaisena: http://goo.gl/maps/4xvpm

  2. #17

    Liittynyt
    17.08.2010
    Viestejä
    930

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonxhu Näytä viesti
    Rekolantie jäisi ajamatta, ja v72 on ainut sitä pitkin Tikkurilaan ja Koivukylään menevä linja. Laurintiellä olisi siis 3 linjaa (v71, v72, v73) Tikkurilaan ja Korsoon, kun taas Rekolantiellä vain linja v54, mikä ei kyllä mene Koivukylän keskustan kautta saatikka Tikkurilaan.
    Ennemmin vaikka v73 kiertämään Koivukylän Puistotien, ja Peijaksentien kautta.

    Oma ehdotukseni on tuoda linja v76 takaisin seuraavanlaisena: http://goo.gl/maps/4xvpm
    Eihän siitä Rekolantieltä kovin pitkä pätkä jäisi ajamatta, ainoastaan Laurintien ja Peijaksentien välinen osuus.

  3. #18

    Liittynyt
    12.12.2010
    Viestejä
    610

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Haluaisin vielä nostaa esiin tuon ehdotuksen linjan 973 edestakaisesta liikenteestä Etelä-Päiväkummun ja Koivukylän aseman välillä: nostaisiko se kustannuksia? Tarvittaisiko lisää kuskeja?

  4. #19
    Prompter avatar
    Liittynyt
    29.03.2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    926

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut joht. Nyman Näytä viesti
    Haluaisin vielä nostaa esiin tuon ehdotuksen linjan 973 edestakaisesta liikenteestä Etelä-Päiväkummun ja Koivukylän aseman välillä: nostaisiko se kustannuksia? Tarvittaisiko lisää kuskeja?
    Teoriassahan se ehtisi kierroksen heittämään ennen lähtöä kokopitkälle seutumatkalle. Vuorovälikin tällä pätkällä pysyisi lähes tasaisena 30 minuuttina, jos lähtöaika olisi vaikka minuutilla 45. Kuskien työvuorolistat tosin saattaisivat joutua remppaan, koska Päiväkummun päässä olisi vähemmän taukoa.

    Jos pakettiin lisättäisiin linjalle 1 auto, voitaisiin perustaa 30 minuutin vuorovälein kulkeva apulinja 973B reittinään (Peijas) - Koivukylän as. - Päiväkumpu.
    "Huoltoaseman baarissa istuvat miehet ovat tulleet työmailta kahville. He käskevät katsoa maantien varren bussipysäkkejä. Tosi hienoja. Niillä vain ei pysähdy yhtäkään bussia."

  5. #20
    Karosa avatar
    Liittynyt
    17.10.2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2874

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Prompter Näytä viesti
    Jos pakettiin lisättäisiin linjalle 1 auto, voitaisiin perustaa 30 minuutin vuorovälein kulkeva apulinja 973B reittinään (Peijas) - Koivukylän as. - Päiväkumpu.
    Ja tämän voisi laittaa vaikka kulkemaan vähän sen jälkeen, vaikkapa 10 min. siitä kun 973 on ohittanut Peijaksen, jolloin 973:sesta olisi helppo vaihtaa 973B:hen.

  6. #21
    Aleksi.K avatar
    Liittynyt
    27.04.2006
    Sijainti
    Leppävaara
    Viestejä
    2697

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Miksihän tuon 510:n linjanumero pitää sitten mennä ja muuttaa? Tuo Kaivoksela-Leppävaara-linja ilmeisesti korvaa ainakin osan e23V:n vuoroista kun kerta Painiityn kautta laitettu kulkemaan. Tämä Linnaisten kutsutaksi on taas näitä, että olisi halvempi maksaa niille asiakkaiden ihan kunnon taksi kun ylläpitää tuota systeemiä, onhan se toki huomattavasti halvempi kun ajattaa tunnin välein tyhjää bussia linnaisissa, mutta eikö olisi ollut parempi vain lakkauttaa koko linja ja heittää vaikka 530:lle jotkut K-vuorot poikkeamaan Linnaisissa. Matka-aika kun ei pahemmin pitenisi ja sillä linjalla kun muutenkin kulkee kuitenkin ihmisiä. Samoin tämä ajatus 500-sarja = poikittaislinjoja nyt niin sanotusti hieman ontuu kun isketään v88:n linjanumeroksi 588 joka ei ole todellakaan minkään sortin poikittaislinja. Kaiken kaikkiaan ensivilkaisuna sekava linjanumeromuutoksineen, mutta ehkä tuo tuosta selkiintyy
    Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.

  7. #22

    Liittynyt
    01.07.2005
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    682

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Aleksi.K Näytä viesti
    Miksihän tuon 510:n linjanumero pitää sitten mennä ja muuttaa?
    Siinä noudatettaneen sitä täälläkin raportoitua ajatusta, että nollaan päättyvät numerot varataan runkolinjoille.

  8. #23
    Max
    Max ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    26.08.2008
    Viestejä
    1209

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Minusta kyllä on ihmisten kiusaamista katkaista linja 561 (nykyinen 519) Aviapoliksen asemalle, että lentomatkustajat ja lentokentän työntekijät saadaan kehäradan junaan yhdeksi asemanväliksi. Samaa voisi pienemmässä mittakaavassa sanoa myös linjoista 562 ja 415.

  9. #24

    Liittynyt
    28.05.2010
    Sijainti
    Sipoo
    Viestejä
    3675

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Max Näytä viesti
    Minusta kyllä on ihmisten kiusaamista katkaista linja 561 (nykyinen 519) Aviapoliksen asemalle, että lentomatkustajat ja lentokentän työntekijät saadaan kehäradan junaan yhdeksi asemanväliksi. Samaa voisi pienemmässä mittakaavassa sanoa myös linjoista 562 ja 415.
    Vuoroväli 10-15minuuttia.. Samassa ajassa bussi ajaisi jo Lentoasemalle ja ehkä takaisinkin. Tietysti yritetään vaihdot synkata vaihdot, mutta milloin se oikeasti kunnolla onnistuisi?

  10. #25
    Karosa avatar
    Liittynyt
    17.10.2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2874

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut zige94 Näytä viesti
    Tietysti yritetään vaihdot synkata vaihdot, mutta milloin se oikeasti kunnolla onnistuisi?
    Sanoisin, ettei onnistu ainakaan talvisin.

  11. #26
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1662

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Max Näytä viesti
    Minusta kyllä on ihmisten kiusaamista katkaista linja 561 (nykyinen 519) Aviapoliksen asemalle, että lentomatkustajat ja lentokentän työntekijät saadaan kehäradan junaan yhdeksi asemanväliksi. Samaa voisi pienemmässä mittakaavassa sanoa myös linjoista 562 ja 415.
    Aika lailla tyhjilläänhän nuo linjat nykyäänkin kulkevat tulevan Aviapoliksen aseman ja lentoaseman välillä. Sitä paitsi esimerkiksi Mellunmäestä tai Itäkeskuksesta tullessa pääsee huomattavasti nopeammin lentokentälle vaihtamalla junaan Malmilla tai Tikkurilassa. Tarvetta vaihtaa Aviapoliksessa ei siten todellisuudessa kovin suuressa mittakaavassa ole. Max:n mainitsemien linjojen jatkaminen terminaaleille asti maksaisi karkeasti yhden kokopäivävuoron per linja eli noin miljoonan vuodessa.

  12. #27

    Liittynyt
    13.01.2010
    Sijainti
    Espoo, Niipperi
    Viestejä
    355

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Seutulinja 532 olisi viimeistään kehäradan liikenteen alkamisen myötä syytä tuoda takaisin, sillä kyseisellä linjalla pääsi Kalajärvi-Niipperi-alueelta hyvin jouhevasti Martsariin ja takaisin. Liian vähäisten matkustajamäärien vuoksihan tuo lie lakkautettiin, mutta luulisi kehäradan myötä tämänkin asian muuttuvan..

  13. #28
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1662

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut ipeniemela Näytä viesti
    Seutulinja 532 olisi viimeistään kehäradan liikenteen alkamisen myötä syytä tuoda takaisin, sillä kyseisellä linjalla pääsi Kalajärvi-Niipperi-alueelta hyvin jouhevasti Martsariin ja takaisin. Liian vähäisten matkustajamäärien vuoksihan tuo lie lakkautettiin, mutta luulisi kehäradan myötä tämänkin asian muuttuvan..
    Kalajärveltä ja Niipperistä Martinlaaksoon pääsee linjalla 436, joka jatkaa Martsarista vielä Hämeenlinnanväylää Elielinaukiolle. Tämä linjan korvaa nykyisen 324:n.

  14. #29

    Liittynyt
    13.01.2010
    Sijainti
    Espoo, Niipperi
    Viestejä
    355

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Miska Näytä viesti
    Kalajärveltä ja Niipperistä Martinlaaksoon pääsee linjalla 436, joka jatkaa Martsarista vielä Hämeenlinnanväylää Elielinaukiolle. Tämä linjan korvaa nykyisen 324:n.
    Ohops, en huomannutkaan tuota. Tahtoo siis sanoa sitä, että Vihdintien kautta menee jatkossa enää 345. No väliä hällä, kun olen Otaniemessä töissä.

  15. #30
    joboo avatar
    Liittynyt
    03.11.2010
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    3209

    oletus Vs: Vantaan joukkoliikennelinjasto 2015

    Huomasin juuri että kun 37 ajaa Myyrmäkeen ja 37B Malminkartanoon niin tämä 37B ei aja Malminkartanon aseman kautta. Elikkä "Malminkartanossa laskee palvelun taso"

Vastaavia viestiketjuja

  1. TuKL:n uusien bussien hankinta 2014 - 2015
    kirjoittanut kuukanko foorumissa Turun paikallisliikenne
    Vastauksia: 6
    Viimeisin viesti: 12.08.2014, 18:39
  2. Vastauksia: 69
    Viimeisin viesti: 08.02.2013, 17:42
  3. Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 23.10.2012, 12:10
  4. Vantaan Liikenne Oy
    kirjoittanut Resiina foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 2
    Viimeisin viesti: 05.10.2009, 17:42
  5. Ratikka 2015
    kirjoittanut kuukanko foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 37
    Viimeisin viesti: 28.05.2009, 07:06

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •