Havaintoja HSL-alueelta - heinäkuu 2013

28.7.2013 ilta

Helb 806 / 39N
Helb 807 / 39N
Helb 808 / 39N
Helb 1301 / 39N
Helb 1302 / 39N

Samat ovat olleet 45:lla myös päivällä, olisi paljon järkevämpää jos 45:set voisivat vaihtaa ihan Ma-Su 39N:ksi. Kun se vaikuttaisi olevan helpompaa. :)

Mikä tuossa olisi mielestäsi helpompaa? Linja 39N korvaa hiljaiseen aikaan linjat 39 ja 45 joten tietysti sillä on myös sama kalusto. 45:n tarjoaa päivisin suoran yhteyden Vihdintietä pitkin M-kartanoon kun taas 39N kiertää hiljaiseen aikaan Pitäjänmäen ja Konalan kautta. 45:n ja 39N:n reitit poikkeavat siis melkoisesti toisistaan.
 
Maanantai 29.7.

PL 771 (Irisbus Iveco Crossway LE) / 205
VT 591 (Irisbus Iveco Crossway LE) / 132
 
29.7
Vt 94 / 154/T

Pl 799 / 106 Trafi tiesi kertoa, että PL on ollut haltijana tälle autolle silloinkin, kun se oli Anderssonin käytössä.
Haltijat: Preman Oy, Posliinipiha 6 B 27, 00560, HELSINKI (Alkaen: 09.02.2012)
Muut omistajat:
Muut haltijat: OY POHJOLAN KAUPUNKILIIKENNE AB, Postintaival 3, 00240, HELSINKI (Alkaen: 26.09.2012) WESTENDIN LINJA OY, Matinpurontie 7, 02230, ESPOO (Alkaen: 09.02.2012
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tuossa olisi mielestäsi helpompaa? Linja 39N korvaa hiljaiseen aikaan linjat 39 ja 45 joten tietysti sillä on myös sama kalusto. 45:n tarjoaa päivisin suoran yhteyden Vihdintietä pitkin M-kartanoon kun taas 39N kiertää hiljaiseen aikaan Pitäjänmäen ja Konalan kautta. 45:n ja 39N:n reitit poikkeavat siis melkoisesti toisistaan.

45:set pystyisivät illalla vaihtaa sitten Neulastiellä 39N:iksi, jolloin 39:ltä voisi vaihtaa Asema-aukiolle vaan yksi telibussi 39N:än ekaan lähtöön.
 
Onko sulla sitten tiedossa, miten tuo käytännössä nykyään tapahtuu?

Itse tiedän vain sen että arkisin h45:ta ei mene yhtään autoa h39N:lle. Vaan kaikki autot ajetaan Martinlaaksosta Neulastielle. Viikonloppuisin h45:ta menee muutama auto h39N:lle.
 
Takaisin
Ylös