Itselläni ei ole tallessa noin vanhoja aikatauluja, joten vastaan ihan ulkomuistista.
Bussiliikennettä oli 15 vuotta sitten suunnilleen saman verran kuin nyt. 90-luvun puolivälissä kilpailutuksen tuomista säästöistä kolmasosa käytettiin liikenteen lisäämiseen, mutta viime vuosina tehdyt säästöt ovat vieneet liikennettä pois suunnilleen saman verran kuin mitä 90-luvulla lisättiin.
550 on viime vuosien bussiliikenteen uusista linjoista suurin, mutta merkittäviä ovat myös mm. v61 ja 506. 90-luvun loppupuolelta ei tule mieleen tälläisiä uusia runkolinjoja, vaan silloin perustettiin harvoin kulkevia poikittaislinjoja kuten 500T, 501T, 535 ja 617 (mitkään edellämainituista ei ole ole/olleet mitään yleisömenestyksiä). 500T:n ja 501T:n perustamiseen 1996 liittyy yksi suurista bussiliikenteen uudistuksista, Lapinlahden sillan bussikaistan valmistuminen, jolloin suuri osa Lauttasaaren kautta menneistä 100-sarjan busseista siirtyi Länsiväylälle ja matka-ajat Etelä-Espoosta Helsinkiin lyhentyivät selvästi. Vuosituhannen vaihteessa perustettiin palvelulinjoja ympäri pääkaupunkiseutua.
Junaliikenne on toki lisääntynyt huomattavasti, kun kaupunkiradat rakennettiin. Ennen kaupunkiratoja M-junat kulkivat arkisin ja lauantaisin neljä kertaa tunnissa (epätasaisella 12/16 min vuorovälillä), ruuhkassa oli vielä joku lisälähtö. Muut lähijunalinjat kulkivat (liian) harvoin, 20 - 30 min vuoroväleillä. Vantaankosken radan ulkopuolella kunnolliset vuorovälit oli oikeastaan vain Malmilla ja Hiekkaharjussa (K- ja P-junat) ja Tikkurilassa (K-, P-, R- ja H-junat).