Moottori keskellä lattian alla - sijainti, joka on yrityksellenne sijoitus.
WL 10 on saanut uudet rekisterikilvet, FKB-210.
Kun JLF:n gallerian muutostöissä näyttää menevän vielä tovi, niin laitetaan sitten ajankuluksi tähän viestiketjuun pari kuvaa viime viikolta uudesta kympistä.
Täytyy kyllä todeta, että Busland on tehnyt nättiä jälkeä. Maalaus on onnistunut hyvin ja matkustamon kokonaan uusittu lattia on todella jämptisti tehty. Penkitkin ovat nyt siistit uudelleenverhoiltuina. Kun ottaa huomioon auton huoltohistoriankin, niin tämä tulee kyllä varmastikin olemaan hyvä vara-auto. Toivottavasti tätä ei kuitenkaan tarvita jatkuvasti linjalla 109.
![]()
Ikarus Egyedi Autóbusz Gyár
Täällä pitäisi olla facebookin tyyliin "tykkää" nappi :P Kyllä vanhan mallin e94 on omaan silmään hieno bussi, kun on siisti ja ehjä. Onko penkit verhoiltu samalla violetilla kankaalla kun osassa 56-59,61-64 ikaruksissa on? Ei siis CBF-violetti, vaan se toinen violettiinen violetti
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 05.07.2011 kello 19:05. Syy: lyhennetty lainausta
No niin. Tältä siis näyttää hoidettu ja hyvin pidetty Ikarus. Ero esmes Nobinan vastaaviin on kuin yö ja päivä.
No autohan on juuri ollut peruskorjauksessa Virossa, joten ei voi vielä sanoa HOIDETTU JA HYVINPIDETTY. Katsotaan sitten muutaman kuukauden päästä onko vielä yhtä siisti, vai onko luokkaa Nobina. Onhan esimerkkejä ollut myös WL:n Ikaruksien "käyttökulumisesta".
Tosi juttuhan tuo on Nobinan autojen surkeista "vaatteista".![]()
Mutta, miksi autoja maalataan vielä tälläisiin väreihin?!
Turhaa värien vaihtumisen pitkittämistä että maalataan autoja vieläkin vanhoilla väreillä, vaikka tilaajavärityksestä on jo selvät sävelet!
Meillä kun on näitä Tsekkiläisiä myös, niin niissä menee katalysaattorit tukkoon kaupunkiajoa ajettaessa. Sitten kun pakokaasut ei enää kunnolla virtaa, ei autokaan kunnolla liiku. Mutta kumpi on liikennöitsijälle edullisempaa - ajaa hitaasti kiiruhtaen, vai jättää ajoja ajamatta?
Ikarus Egyedi Autóbusz Gyár