07.10.13 Espoo
PL 832 (Scania Lahti 402 teli)/554
6.10
Helb 801 / h45
Helb 805 / h24
Helb 822 / h24
Helb 912 / h45
Helb 1101 / h57
07.10.13 Espoo
PL 832 (Scania Lahti 402 teli)/554
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
7.10
v55 / VT 509
v56 / VT 157
7.10
Nf 350 / 533
Nf 305 / e5hehAlunperin kirjoittanut aki
![]()
Viimeisin muokkaaja Nak; 07.10.2013 kello 14:06.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
7.10.
h64: PL 613 (Volvo B7RLE 8900LE teli)
h67V: PL 813 (Scania L94UB Lahti Scala), 891 (Scania K230UB Lahti Scala)
612: NOF 808 (Volvo B7RLE 8900LE)
633: VT 87 (Scania K230UB Lahti Scala)
650: VT 49 (Scania L94UB Ikarus E94F)
Maanantai 7.10.
NF #332 / 315
7.10
VT 557/ h69
Astuin hetki sitten Veolian autoon #155 s973:ssa. Kuukanko olikin kirjoittanut aiheesta sivuilleen aiemmin. Tässä pari sisäkuvaa laitteesta, joka ei kovin häävissä kunnossa enää ole, joskin ikääkin kaverilla on jo reilun rippi-iän verran - auto on rekisteröity vuonna 1997.
Alla fotot. Huomioikaa muuten tuossa ensimmäisessä otoksessa paremmin näkyvä verhopidike ja jälkimmäisessä kuvassa näkyvä hattuhylly.
--
--
![]()
Ovat silti ehdottomasti Veolian Tuupakan varikon parhaimmistoa vaikka ikä painaakin. Pehmeät, korkeaselkänojaiset penkit hakkaavat ikaruksien ja crossareiden muovijakkarat mennen tullen ja jousituskin on paljon parempi kuin uudemmissa täryttimissä. Tämä on siis matkustajan mielipide![]()
7.10
Helb 505 / h45
08.10.13 Helsinki
Nf 892 (Volvo 8900LE teli)/231 & 270
PL 832 (Scania Lahti 402 teli)/554
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
8.10
h56: HelB 239 (Scania L94 Lahti Scala) ja HelB 1201 (Volvo 7700 Hybridi)
8.10
Ål 1 / 530
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta