Maanantai 27.1.
PL #781:stä kolhaistu ilmeisesti Ilkantiellä.
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/pus...viesti/139882/
28.01.14 Helsinki
Nf 819 (Volvo 8900LE teli)/h65A
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
!sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM !sillöM
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/pus...viesti/139917/
Ainakin se pysäkki on muuttunut virtaviivasemmaksi![]()
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
28.1.
741/NF 456
Tiistai 28.1.
HelB #824 / 730
28.1
Nof 713@ 165
PL865@e18
ylempänä oleva teksti on vain kirjoittajan turhanpäiväinen postaus.
28.1.
VT 322 tilaajaväreissä / v62
28.1
Helb 401 / h45
Helb 609 / 39 & h39B
Helb 906 / h43
Helb 910 / h45
Helb 955 / h40
Helb 956 / 363
Viimeisin muokkaaja joboo; 28.01.2014 kello 17:55.
Onkohan tämä juuri se teli-ikarus joka on ollut peruskorjauksessa Nastolassa Marras-Joulukuussa?
Hieman erikoista että veolia vielä laittaa kuntoon noita tärisyttimiä. Tosin onhan VT peruskorjannut vanhempiakin pätkä -ja teli-ikaruksiaan. Toivottavasti noita sarjan 316-333 teli-ikaruksenrämiä ei kuitenkaan enää tarjota 2015/2016 alkaviin uusiin sopimuksiin.
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Toki niillä vielä on vuosia jäljellä 16 vuoden max-ikään mutta vaikea kuvitella että VT niitä tarjoaisi enää mihinkään kehäradan ja länsimetron jälkeisiin uusiin sopimuksiin. Korkeintaan niistä voisi parhaimmat yksilöt jäädä vara-autoiksi.Tarjollahan on myös paljon uudempaa telikalustoa joille pitäisi löytyä töitä kilpailutusten jälkeen. Tällaisia on scalat 92-94, 450, 462-474, 481, 482 ja volvot 500-523.