Maanantai 24.2.
PL #720 / 501
NF #803 / 160
Vantaa 24.2.2014
Andersson 2 (NEY-578, ex Westendin Linja 39) Tikkurilan terminaalissa "ei linjalla" -linjakilvin, mutta HSL-Buscomein varusteltuna. Oli vielä WL:n retrovärityksessä, WL:n logojen tilalla vaan Anderssonin logot.
Maanantai 24.2.
PL #720 / 501
NF #803 / 160
Viimeisin muokkaaja Karosa; 24.02.2014 kello 09:50.
24.2. 13.30
NF 285 (E94) hätävilkut päällä Ruskeasuon pysäkillä, moottoriluukusta tulee tummaa savua
Palo-, poliisi- ja huoltoautot kävivät paikalla
Viimeisin muokkaaja bussifriikki; 24.02.2014 kello 14:22.
Maanantai 24.2.
NF #479, 770 / h79
PL #828 / h72
NF #911 / v63
Viimeisin muokkaaja Karosa; 24.02.2014 kello 16:15.
24.2.
HelB 934 / h70T
NF 912 / v63
PL 816 / 552
24.2
Nf 407 / 212
Nf 414 / e26
Nf 436 / 109
Pl 645, 830 / 554
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
24.2
Helb 609 / 39
Helb 911 / h45
Helb 1001 / h43
Helb 1219 / 39
25.2.
Vt 559 / v61 - kuljettajan yläpuolella oleva (helmi?)näyttö sekoili aika paljon. Pysäkillä seistessä oli se aina vasta tulossa pysäkille 20-50m päässä pysäkistä. Lopullisesti kadotti paikantajun Peltolantien ja Talvikkitien risteyksessä. Näytti että seistiin edelleen ko. risteyksessä vaikka oltiin jo Unikkotiellä matkalla Tikkurilan asemalle. Kielotien ylityksen jälkeen alkoi nuoli liikkua halki kortteleiden sinne päin jossa oikeasti oltiin. Asemalle tultaessa osoitti bussin olevan jossain Tikkurilan terveysaseman sisällä suuntana asema. Eli ei ihme jos ei ne etuudet aina toimi Helsingissä, mikäli Helmi on yhtä hyvin perillä autojen liikkeistä kuten tämä.
Tiistai 25.2.
VT #233 / h69
VT #1247 / 74
25.2
Helb 125 / h43
Helb 1123 / h45
Helb 1126 / h41
Keskiviikko 26.2.
NF #454 / 165
PL #775 / e4
Viimeisin muokkaaja Karosa; 26.02.2014 kello 08:40.
26.2
Tk 238 (Sprinter, SLJ-140) / 237
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
26.2
v51 / VT 375
26.2
Helb 37 / 360K
Helb 101 / h43
Helb 810 / h70T