- Liittynyt
- 24 Syyskuu 2005
- Viestit
- 2,703
Tuli mieleen, että mitenkähän paljon YTV-alueella on vielä tällaisia rämäbusseja, tulee aina välillä vastaan vaikka suurin osa kalustosta onkin hyväkuntoista.
Helbin Ikarus-auto 135 on aika huonokuntoinen, kuski joutui matkalla ohjaamaan sitä aktiivisesti suoralla, töyssyissä kuului hirveitä rämähdyksiä keskiovista.
Connexilla on myös ruuhka-aikana linjalla 75 näitä vanhoja oransseja busseja, joissa katossa olevat tarrat repsottavat irti ja takapenkit heiluvat n. 5 cm ja paukkuvat takaseinää vasten. Ikkunoiden välissä lilluu vettä. Nämä ovat kyllä tavallaan tunnelmallisiakin, niissä kuuluu mukava murina konehuoneesta ja talviaamuna dieselin tuoksu tuo vanhan ajan tunnelmaa 8)
Iltaruuhkassa 54-linjalla Helbillä on yksi wanha korkealattiainen bussi, jossa haisee vahvasti home. Missähän sitä on säilytetty?
Positiivinen kommentti täytyy sanoa Pölhölän Liikenteen 58-linjan busseista, ne vaikuttavat siisteiltä ja ovat oikein miellyttäviä matkustaa. Johtuukohan siitä että 58 ei liikennöi myöhään illalla? Samoin nämä Helbin uudella maalauksella olevat Kannelmäen linjalla.
Helbin Ikarus-auto 135 on aika huonokuntoinen, kuski joutui matkalla ohjaamaan sitä aktiivisesti suoralla, töyssyissä kuului hirveitä rämähdyksiä keskiovista.
Connexilla on myös ruuhka-aikana linjalla 75 näitä vanhoja oransseja busseja, joissa katossa olevat tarrat repsottavat irti ja takapenkit heiluvat n. 5 cm ja paukkuvat takaseinää vasten. Ikkunoiden välissä lilluu vettä. Nämä ovat kyllä tavallaan tunnelmallisiakin, niissä kuuluu mukava murina konehuoneesta ja talviaamuna dieselin tuoksu tuo vanhan ajan tunnelmaa 8)
Iltaruuhkassa 54-linjalla Helbillä on yksi wanha korkealattiainen bussi, jossa haisee vahvasti home. Missähän sitä on säilytetty?
Positiivinen kommentti täytyy sanoa Pölhölän Liikenteen 58-linjan busseista, ne vaikuttavat siisteiltä ja ovat oikein miellyttäviä matkustaa. Johtuukohan siitä että 58 ei liikennöi myöhään illalla? Samoin nämä Helbin uudella maalauksella olevat Kannelmäen linjalla.