8.7
h56: PL 814 (Scania L94 Lahti Scala)
552: PL 838 (Scania L94 Lahti Scala)
Eikö Pohjolalla ole edes kesällä yhtään uudempaa kalustoa tarjolla
Tässä vastaus: http://tinypic.com/r/k0lgdu/8
Uusittu pysäkkinäyttö kuulutteli tänään jotain kun kävelin ohi. En ehtinyt kuulla oikeen että mitä mutta jotakin.
8.7
h56: PL 814 (Scania L94 Lahti Scala)
552: PL 838 (Scania L94 Lahti Scala)
Eikö Pohjolalla ole edes kesällä yhtään uudempaa kalustoa tarjolla
Tässä vastaus: http://tinypic.com/r/k0lgdu/8
Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta
Ti 8.7. Havainnot.
PL #621 / Solaris, Konalan S-markettia vastapäätä olevalla Neste Oil huoltoaseman pihassa. Linjakilvet pimeänä, luulin jo että olisi tullut sivun verran ajelemaan 51.stä mutta ei.
Pohjolan uudet Ivecot on käyttökiellossa, koska jotkut kuljettajat eivät mahdu kuljettajan oviaukosta sisään. Näin kertoi bussikuski tuttavani, kun menimme samalla bussilla tässä muutamia päiviä sitten.
VL #38 / v56.
9.7. HelB 316/s103T
Ke 9.7. Helsinki
HelB #1214 / 615
HelB #1303 / 70V
NF #778 kokovalkoisena
9.7.14 VT 739 / 650 (k)
Eipä niitä muita olekaan, mutta mielestäni niitä oli ko. sarjassa melko paljon suhteutettuna aiempiin ja myöhempiin sarjoihin (pl. 601-619 ja 763-781, joka unohtui aiemmin mainita). Jos nyt puhutaan lisää tästä OT-aiheesta, niin jatkokysymykseni tuohon teippauksien loppumiseen onkin, että millä perusteella on valittu kokomainoksiin teipattavia autoja? Volvoista (8500/8700) kokomainoksissa ovat olleet ainakin 489, 492, 499, 601, 614, 617, 618, 620, 621, 625, 626, 769, 773, 774, 776 ja 778, mutta vastaavasti suunnilleen samanikäisistä Scaloista vain 748.