- Liittynyt
- 7 Helmikuu 2006
- Viestit
- 32
Kyseinen yhtiö pitää mielestäni pohjasijaa ainakin siinä mitä tulee kalustoon ja palvelun laatuun liittyvissä arviointikohdissa. On suorastaan ihmeellistä, miten ko. linja-autoyritys saakin ajella jopa etelä-helsingin keskustalinjoja kuten vaikkapa 55. Toki firmalta muutama hieman laadukkaampi MB Citarokin löytyy, mutta vanhimmat yhä käytössä olevat (!) matalalattiamersuthan ovat samaa mallia, jota mm. P. Tyllilä käytti Espoossa jo melkein 15 vuotta sitten. Niissä miinuksena voi mainita nykyiseen matalalattia-kalustoon vaikkapa sen, että moottorin äänet kuuluvat melko lujaa sisälle (ja uloskin), istumapaikat on huonosti sijoitettu, penkit ovat kovaa muovia mitättömällä pehmusteella ja niitä riittää muutenkin vain 20 ensimmäiselle sisään tulijalle. Ovat siis aivan vastakohtia esim. Pohjolan Liikenteen laatubusseille joiden kyydistä saa nauttia esimerkiksi linjalla 64. Väittäisin, että matkustuksen taso lähentelee niissä autoissa jopa ExpressBus-tasoa. PL osaa myös asiakaspalvelun paremmin: kuljettajat ovat pääosin kohteliaita eivätkä aja adidas-verkkarit/farkut jalassa kuten Tammelundilla. Ja ylipäätänsä osaavat ajaa!
Onneksi kämpän lähellä kulkevat sekä Tammelundin, että Pölhölän bussit ja näin saa laatutason valita (päätyen yleensä jälkimmäiseen); matkan hintahan on sama kuitenkin.
Niin, mitäs mieltä olette Tammelundin Liikenteen kalustosta, henkilöstöstä ja palvelusta?
Onneksi kämpän lähellä kulkevat sekä Tammelundin, että Pölhölän bussit ja näin saa laatutason valita (päätyen yleensä jälkimmäiseen); matkan hintahan on sama kuitenkin.
Niin, mitäs mieltä olette Tammelundin Liikenteen kalustosta, henkilöstöstä ja palvelusta?