Uudet bussit, syksy 2015

Onko muuten nämä Helbin RunkoPolvot samanlaisia rouskuttajia, kuin kaikki muut lajinsa edustajat?
1501:ssä ei ainakaan ollut mitään ecomoodia käytössä (onneksi) ja selvästi kiihtyi ripeämmin kuin aiemmat Volvot eikä mitään jurnutustakaan kuulunut. Muuta eroa aiempiin on se että näissä on erilaiset istuimet, tummenetut lasit ja pienempi rengaskoko.
 
Ja nyt myös 1548. Jos Citeoita tulee 6 kpl, niin olisiko ne sitten 1543 - 1548.

Taitaa mennä näin, runkolinjalle 560 tulevat:
1501-1505: Volvo B8RLE 6x2 8900LE
1506-1519: Scania OmniExpress-teli

Sekä Vantaalle tarjotut:
1520-1527: Scania OmniExpress-teli
1528-1542: Scania OmniExpress A2
1543-1548: VDL Citea LLE-120
 
Taitaa mennä näin, runkolinjalle 560 tulevat:
1501-1505: Volvo B8RLE 6x2 8900LE
1506-1519: Scania OmniExpress-teli

Sekä Vantaalle tarjotut:
1520-1527: Scania OmniExpress-teli
1528-1542: Scania OmniExpress A2
1543-1548: VDL Citea LLE-120
Korjaus edelliseen;
1501-1505 Volvo Runkolinja
1506-1521 Omni Scania Runkolinja
1522-1534 Omni Scania Teli
1535-1542 Omni Scania 2-aks.
1543-1548 VDL A1
Ja vuoden vaihteeseen 1601-1607 Omni Scania 2-aks.
:D
 
Viimeksi muokattu:
Korjaus edelliseen;
1501-1505 Volvo Runkolinja
1506-1521 Omni Scania Runkolinja
1522-1534 Omni Scania Teli
1535-1542 Omni Scania 2-aks.
1543-1548 VDL A1
Ja vuoden vaihteeseen 1601-1607 Omni Scania 2-aks.
:D

Onkohan vanhoihin soppareihin vuoden vaihteessa tuleva yksi teli sitten 1608.
 
Onkohan vanhoihin soppareihin vuoden vaihteessa tuleva yksi teli sitten 1608.
Ei ole, tuossa on kaikki tiedossa olevat uudet autot..

---------- Viestit yhdistetty klo 18:00 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 17:56 ----------

Onko muuten nämä Helbin RunkoPolvot samanlaisia rouskuttajia, kuin kaikki muut lajinsa edustajat?

1501:ssä ei ainakaan ollut mitään ecomoodia käytössä (onneksi) ja selvästi kiihtyi ripeämmin kuin aiemmat Volvot eikä mitään jurnutustakaan kuulunut. Muuta eroa aiempiin on se että näissä on erilaiset istuimet, tummenetut lasit ja pienempi rengaskoko.
Itse sekä 1401:llä että 1501:llä ajaneena, voin kertoa että autot ovat kuin eri planeetalta :) 1501 on kulultaan todella lähellä Scania Omnia, eli ei läheskään niin laiska kuin vuotta vanhempi Euro6. Ja muutos on siis TODELLA huomattava :lol:
 
Itse sekä 1401:llä että 1501:llä ajaneena, voin kertoa että autot ovat kuin eri planeetalta :) 1501 on kulultaan todella lähellä Scania Omnia, eli ei läheskään niin laiska kuin vuotta vanhempi Euro6. Ja muutos on siis TODELLA huomattava :lol:
Kyllähän se on todella paljon kiinni vaihtamisohjelmasta ja mahdollisesta kiihtyvyydenrajoitusasetuksesta (+onko Topodyn/Sensotop aktivoitu).Yleensä polttoainelaskun maksaja päättää asetukset. Tosin kaikista rauhallisin ohjelma ei ole aina osoittautunut kaikista polttoainetaloudellisimmaksi.
Ainakin Ruotsissa on ollut B7RLE Volvoja jopa "Powerful" vaihtamisohjelmalla ilman kiihtyvyydenrajoitusta. Se onkin sitten toinen ääripää ja täällaiset autot lähtevätkin kuljettajan niin halutessa liikkeelle erittäin ripeästi, jopa niin että matkustusmukavuus ja -turvallisuus heikkenevät merkittävästi.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös