Ja tänään numerot 1502-1505 ovat Kaivokselan Volvolla.
Ja tänään numerot 1502-1505 ovat Kaivokselan Volvolla.
Viimeisin muokkaaja KriZuu; 07.05.2015 kello 02:07.
Viimeisin muokkaaja KriZuu; 14.05.2015 kello 18:22.
Tammelundin Liikenteen uusia Volvo-telejä seisoo Kaivokselassa, äkkiseltään bongasin #33, #34, #35, #36, #37, #38, #39, #40, #41.
Mihinkähän TLL meinaa nämä telit ja vuosaaren tulevat autot laittaa, jokohan varhasta irtoais tilaa?
VDL on kuljettajan kannalta mukava. Alusta on mun mielestä yksi parhaita. Kuorman kasvaessa se vaan paranee.
Se, mikä VDL:stä ainakin Nobinalla voi tehdä epämukavaa on jyrkkä hidastin. Se on parantunut huomattavasti tunnokkaammaksi, mutta silti jarrulle mentäessä nykäsyn tuntee kyllä selvästi kun hidastin menee päälle ja pois päältä. Silti kuten sanoin, VDL yhdessä Nobinan kanssa on hakenut tähän ongelmaan ratkaisua ja siinä on onnistuttu. Jarrut on paremmat kuin autojen ollessa uusia.
Joten siitä iso kiitos Nobinan porukalle, että kuljettajia kuunnellaan myöskin.
Matkustajan kannalta, sen mitä oon Åberin autoissa ollut kyydissä, niin ei se juuri kyllä eroa Volvoista tai Scaloista. Scala on sellanen keinuva kuten aina ja Volvo antaa kaiken läpi koriin. VDL ei ole niin paha ollenkaan kuin Volvo. VDL nielee montut paremmin, hidastusmontut vieläkin paremmin.
Nyt voi olla tietenkin eroja Veolian autoissa, koska ne ei oo niitä kevytkorisia.
Mutta tää on kuljettajan kommentteja tämä....
Mersuja odotan mielenkiinnolla. Ivekoita en niinkään.
Nobinan syksyn uusia telejä seisoo Kaivokselassa, 942-945.