HelB 728 ja 736 ovat löytäneet uuden omistajan Italian Mairanosta. Kuva matkalta
Pohjolan Liikenteen Ilmalan varikon kakkospihalla on PL:n teipit poistettuina ja Buscomit irrotettuina PL:n Volvo B10L:t 824 - 827, aiemmin HSL-liikenteessäkin palvellut City L 839, OmniCityt 853, 854, 856 - 858 ja Scania L94 859.
Ilman Buscomeja mutta vielä PL:n teipeissä oli lahtelaiset 831, 832, 861, 898 ja 899. 861:ssä oli rahastuslaitteena Pusatec.
1.7
Saamani tiedon mukaan PL:n pätkä B12B LE sarja (autot 819-822, 922) olisivat siirrettyinä kokonaisuudessaan Kotkaan. Lisäksi Baltic Queeniin lastattiin klo 16 aikaan noita tunnuksettomia kalkkilaiva lahtelaisia yhteensä kolme kappaletta. Niistä valitettavasti ei toivoakaan nähdä esim. rekisteritunnuksia.
Pohjolan Liikenteen 29 (Sipoossa ollut Flyer) meni äsken Pohjolan Liikenteen 1.7. alkaen voittamalla U-linjalla 665. Buscom oli purettu pois. Ilmeisesti muitakin HSL-liikenteessä olleita PL:n maaseutubusseja on siirtynyt 665:lle.
Lisäys: PL 29:n sisarauto 34 saapui äsken Kamppiin 665:llä, ilman Buscomia sekin
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 04.07.2015 kello 14:00.
Onko tuo 665 muuten U-linja nykyään? Esll:n aikana ei ainakaan ollut, eikä seutuliput kelvanneet.
Tyhmä ei se joka myy, vaan se joka ostaa.
HelB:n 400-sarjan Ikaruksista Ruhassa on napsittu lisää Buscomeja pois. Ilman Buscomia ovat nyt myös 406, 412 - 415, 417, 419 ja 421.
Tänään 665:llä näkyi Pohjolan 24 (entinen sipoolainen Flyer) Buscom purettuna. Myös PL 718 (8700LE peltikuppipenkeillä) oli ko. linjalla, mutta siinä oli myös HSL:n rahastuslaitteet paikoillaan.
PL 813 pyörii nykyisin Kotkassa.
Anderssonin GD-teli 7 on nykyään Turussa Föli-väreissä numerolla 5.
Anderssonin GD-hybridin 8 katsastus taas on mennyt umpeen 9.3.2015.
Kuukanko olit merkinnyt trandev 8 poistetuksi onko näin? koska tais olla maanantai tai tiistai kun oli linjalla 731
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 30.07.2015 kello 12:36. Syy: siirretty toiseen ketjuun