Havaintoja HSL-alueelta - maaliskuu 2015

22.3

Helb 723 / 39

---------- Viestit yhdistetty klo 21:20 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 16:18 ----------

22.3

Helb 124 / h40
Helb 949 / h45
Helb 950 / h45
Helb 1404 / 39
Helb 1405 / h45
 
25.3 Vantaa
Vt 211 / v53
Vt 324 / v62
Nf 349 / v72
Nf 768 / v72
 
Viimeksi muokattu:
Sanonpa suoraan, etten edelleenkän ymmärrä, että HSL:n mielestä h51:lle riittää 32-paikkaiset bussit. Nytkin vajaa tunti sitten vaikka on ilta oli bussi seisomalastissa suuren osan matkaa. Kyseessä oli 32.paikkainen hybridi-Volvon pätkä. Jos näitä hybridejä tulee lisää niin toivottavasti niistä tehdään suurempia tai sijoitettakoon ne sitten joillekin hiljaisemmille linjoille H51 on niille täysin väärä linja.
 
Sanonpa suoraan, etten edelleenkän ymmärrä, että HSL:n mielestä h51:lle riittää 32-paikkaiset bussit. Nytkin vajaa tunti sitten vaikka on ilta oli bussi seisomalastissa suuren osan matkaa. Kyseessä oli 32.paikkainen hybridi-Volvon pätkä. Jos näitä hybridejä tulee lisää niin toivottavasti niistä tehdään suurempia tai sijoitettakoon ne sitten joillekin hiljaisemmille linjoille H51 on niille täysin väärä linja.

Uskoakseni H51:n eteläinen reittiosuus, Kallio, on ahdas, ja siellä on vaikea kääntyä 13-metrisellä rautakangella. Nivelbussi ratkaisisi molemmat ongelmat, mutta kun niitä ei haluta vaatia edes runkolinjoille.
 
26.3

Klo 23.20 Tapiola

109T/ NF 898 (Volvo 8900LE 2-aks.)
Itse aina nähnyt lyhyitä autoja vain ruuhkissa.
 
Takaisin
Ylös